1/4 krętych schodów i innych

Witam

Jestem stolarzem i zamierzam wykonać model schodów obrotowych 1/4 ze stopniami i/lub podstopnicami z karbowaną podłużnicą za pomocą solidworks.

Jako przykład załączam zdjęcie.

Z góry dziękuję

100_3112.jpg

Witam!

Nie do końca zrozumiałem! Czy szukasz wiedzieć, jak wziąć z solidnym

A może szukasz gotowego modelu?

Osobiście narysowałem ćwierć obrotu z centralną podłużnicą.

1 polubienie

Witam

Jeśli stworzyć to, co mówisz, jest to bardzo łatwe do zrobienia, więc w czym tak naprawdę tkwi problem?

Mathieu

Dobry wieczór

Problem w tym, że nie wiem, jak zrobić schody z 2 podłużnicami i kołysaniem, które zmienia się wraz z wysokością

Hervé powiedział:

Witam

Mówimy o klatce schodowej krętej w 1/4, która miałaby po prostu deskę (jak na o różnych rozmiarach), która wprowadzając wysokość 1 piętra, podawałaby położenie stopni i belek z boku oraz belek obrotowych?

Nie jestem dobry w terminologii stolarskiej, co to jest podłużnica i podstawa.... I myślę, że nie jestem jedyny.

Cześć @ wszyscy

Link do projektu i języka schodów

http://philippe.berger2.free.fr/Bois/Systemes%20Constructifs/Escaliers/les_escaliers.htm

@+

1 polubienie

Pracuję nad tym, staram się stworzyć schody ćwierćobrotowe, które będą konfigurowalne

w tym celu tworzę linię kroku za pomocą 2 szkiców, które przekształcam w szkic 3D

Znając moją ucieczkę i moje wysokości spacerowe podążające za jego zboczem

a także moje kolana

Myślę, że mogę stworzyć te schody, które powinny być konfigurowalne po fakcie

@+

Cześć gt22

Dziękuję za przyjrzenie się mojemu problemowi, jak zrobić szkic w 3D z ćwiartką

okrąg i mają nachylenie, ponieważ próbowałem, ale bez rezultatów, a ponadto wykonaj regularne bieżnik na swoim szkicu, ponieważ ćwiartka koła to osobny ciąg.

Dziękuję i @+

Witam

Jestem projektantem w firmie, która jest pierwszą we Francji.

Nie wiem jak z SolidWorks, ponieważ pracuję z Inventorem, ale myślę, że muszą być podobne.