Witam
Jestem stolarzem i zamierzam wykonać model schodów obrotowych 1/4 ze stopniami i/lub podstopnicami z karbowaną podłużnicą za pomocą solidworks.
Jako przykład załączam zdjęcie.
Z góry dziękuję
100_3112.jpg
Witam
Jestem stolarzem i zamierzam wykonać model schodów obrotowych 1/4 ze stopniami i/lub podstopnicami z karbowaną podłużnicą za pomocą solidworks.
Jako przykład załączam zdjęcie.
Z góry dziękuję
Witam!
Nie do końca zrozumiałem! Czy szukasz wiedzieć, jak wziąć z solidnym
A może szukasz gotowego modelu?
Osobiście narysowałem ćwierć obrotu z centralną podłużnicą.
Witam
Jeśli stworzyć to, co mówisz, jest to bardzo łatwe do zrobienia, więc w czym tak naprawdę tkwi problem?
Mathieu
Dobry wieczór
Problem w tym, że nie wiem, jak zrobić schody z 2 podłużnicami i kołysaniem, które zmienia się wraz z wysokością
Hervé powiedział:
Witam
Mówimy o klatce schodowej krętej w 1/4, która miałaby po prostu deskę (jak na o różnych rozmiarach), która wprowadzając wysokość 1 piętra, podawałaby położenie stopni i belek z boku oraz belek obrotowych?
Nie jestem dobry w terminologii stolarskiej, co to jest podłużnica i podstawa.... I myślę, że nie jestem jedyny.
Cześć @ wszyscy
Link do projektu i języka schodów
http://philippe.berger2.free.fr/Bois/Systemes%20Constructifs/Escaliers/les_escaliers.htm
@+
Pracuję nad tym, staram się stworzyć schody ćwierćobrotowe, które będą konfigurowalne
w tym celu tworzę linię kroku za pomocą 2 szkiców, które przekształcam w szkic 3D
Znając moją ucieczkę i moje wysokości spacerowe podążające za jego zboczem
a także moje kolana
Myślę, że mogę stworzyć te schody, które powinny być konfigurowalne po fakcie
@+
Cześć gt22
Dziękuję za przyjrzenie się mojemu problemowi, jak zrobić szkic w 3D z ćwiartką
okrąg i mają nachylenie, ponieważ próbowałem, ale bez rezultatów, a ponadto wykonaj regularne bieżnik na swoim szkicu, ponieważ ćwiartka koła to osobny ciąg.
Dziękuję i @+
Witam
Jestem projektantem w firmie, która jest pierwszą we Francji.