Nieuw bij Draftsight en af en toe gebruiker op Autocad, ik heb een klein probleem met de werkruimte.
De objectruimte is gescheiden van werkbalken, opdrachtvensters en andere vensters, die allemaal onafhankelijk zijn.
Het probleem is dat wanneer ik de objectruimte op volledig scherm vergroot, de andere vensters zich in het midden bevinden; dus ik moet ze aan de kant zetten om te werken.
Is er een mogelijkheid dat alle vensters één worden, zoals we hadden op Autocad.
En bedankt voor deze informatie. In de tussentijd ben ik overgestapt op de 2016-versie in de hoop het probleem op te lossen, dat hetzelfde bleef.
Bedankt voor het kanaal van P.Guimbertau, dat ons veel dingen leert, maar niet deze. Ik neem het hem niets kwalijk, want hij is tegen iconen. Hij ging daarom niet in op het probleem in zijn video's. De rest van de video's zijn in ieder geval erg handig. Bedankt.
Wat het raam betreft (zoals bij Windows) gebeurt er niets. De ramen blijven zweven.
Er is een mogelijkheid door met de rechtermuisknop op het venster/de locatie te vergrendelen waar we twee keuzes hebben, maar ze werken niet. Moeten we concluderen dat er een probleem is met de Mac-gerelateerde software?
Het weerhoudt me er niet van om te werken, maar deze vensters zijn vervelend als de objectruimte volledig scherm is.