fredbe
25 juni 2014 om 19:30
1
Hallo
Ik wil een annotatie plaatsen op een plaatwerkonderdeel voor lasersnijden, een A B C marker...
Om de schets met de letter te laten verschijnen, ben ik verplicht deze op de platte patern uitgevouwen en
het verschijnt niet meer in de opgevouwen kamer!! Ik heb deze annotatie op het vouwvliegtuig nodig!
Hoe pak je dit soort dingen aan?
Bedankt
Hoi Fred,
Links naar een enigszins vergelijkbare vraag. Je moet de schets op je uitgevouwen stuk tekenen
En dat je de schets laat verschijnen in de kleine map "schetstransformatie" zodra je stuk is uitgevouwen!!
Of maak een lichte verwijdering van materiaal van je letter bijna onzichtbaar op de dikte!
3 likes
gt22
25 juni 2014 om 19:54
3
Hoi Fred BE
naast @ David ........................... (lamballer... ;-)))
als het een uitgevouwen is, dus je gaat op een gegeven moment door een tekening
Dus waarom zou je je aantekeningen niet in je tekening maken?
@+ ;-((
1 like
fredbe
25 juni 2014 om 20:05
4
Ik heb de link niet David, maar ik heb de post gevonden! Dat is wat ik probeerde te doen!
Gt22, ik heb dit een tijdje gedaan maar het probleem is dat de annotatie op het snijvlak niet automatisch volgt op het vouwvlak, en zodra je de weergave op het vlak verplaatst moet je ook de annotatie !!
Dank u beiden!! Goedenavond en goede match :°
3 likes
Kleine toevoeging: als de annotatie de weergave niet volgt, komt dat omdat deze niet aan de weergave is gekoppeld.
Maak een knip en plak door de weergave te selecteren voordat u gaat plakken.
1 like
gt22
26 juni 2014 om 06:10
6
Bedankt @ stefbeno voor dit supplement
Een annotatie is namelijk gekoppeld aan een weergave
@+
bart
26 juni 2014 om 06:18
7
Hallo, gebruik gewoon de functie "vouwen/"uitvouwen" en voeg uw annotatie in tussen de 2 functies.
1 like