Schets op een uitgevouwen onderdeel

Hallo

Ik wil een annotatie plaatsen op een plaatwerkonderdeel voor lasersnijden, een A B C marker...

Om de schets met de letter te laten verschijnen, ben ik verplicht deze op de platte patern uitgevouwen en

het verschijnt niet meer in de opgevouwen kamer!! Ik heb deze annotatie op het vouwvliegtuig nodig!

Hoe pak je dit soort dingen aan?

Bedankt

Hoi Fred,

Links naar een enigszins vergelijkbare vraag. Je moet de schets op je uitgevouwen stuk tekenen

En dat je de schets laat verschijnen in de kleine map "schetstransformatie" zodra je stuk is uitgevouwen!!

Of maak een lichte verwijdering van materiaal van je letter bijna onzichtbaar op de dikte!

3 likes

Hoi Fred BE

naast @ David ........................... (lamballer... ;-)))

als het een uitgevouwen is, dus je gaat op een gegeven moment door een tekening

Dus waarom zou je je aantekeningen niet in je tekening maken?

@+ ;-((

1 like

Ik heb de link niet David, maar ik heb de post gevonden! Dat is wat ik probeerde te doen!

Gt22, ik heb dit een tijdje gedaan maar het probleem is dat de annotatie op het snijvlak niet automatisch volgt op het vouwvlak, en zodra je de weergave op het vlak verplaatst moet je ook de annotatie !!

Dank u beiden!! Goedenavond en goede match :°

3 likes

Kleine toevoeging: als de annotatie de weergave niet volgt, komt dat omdat deze niet aan de weergave is gekoppeld.

Maak een knip en plak door de weergave te selecteren voordat u gaat plakken.

1 like

Bedankt @ stefbeno voor dit supplement

Een annotatie is namelijk gekoppeld aan een weergave

@+

Hallo, gebruik gewoon de functie "vouwen/"uitvouwen" en voeg uw annotatie in tussen de 2 functies.

1 like