Ja :-) Voor 6-7 jaar, 5 dagen per week en 8 uur per dag.
Ik zit op een 2013 64bits versie
Ja :-) Voor 6-7 jaar, 5 dagen per week en 8 uur per dag.
Ik zit op een 2013 64bits versie
Ik gebruik catia regelmatig en dankzij de vele opties en snelkoppelingen vind ik catia veel sneller te gebruiken dan solidworks (vooral op geparametriseerde onderdelen en schetsen), catia heeft ook veel minder ruis en het is veel beter geschikt voor complexe taken zoals het simuleren van een hele omgeving en het laten interageren met het product.
Solidworks is echter veel betaalbaarder, gemakkelijk en snel te leren en zeer geschikt voor "gewoon" ontwerp.
Ik ben van gedachten veranderd, zelfs voor het basisontwerp is het een stuk stront. Ik denk dat ik elke dag wel een verrassende belugae zie
Tegenwoordig bijvoorbeeld een gaas van een heel eenvoudig onderdeel dat onmogelijk te maken is of schroeven verkregen door symmetrie die anders zijn.
De mogelijkheden, als we het vergelijken met catia, zijn erg klein, wat je dwingt om lange handling te doen met vaak beluga's. Voor mij solidworks en gewoon goed voor het onderwijs. Bij de minste complexiteit wordt solidworks erg vervelend om te gebruiken
Ik gebruik het al 10 jaar.
Momenteel zijn er 4 van ons in ons ontwerpbureau die het gebruiken, en geen specifieke problemen.
Voor mijn personage gebruik ik de thuislicentie.
Ik gebruik het al enkele maanden elke dag in training na het gebruik van Catia v5 en ik moest me aanpassen om het onder de knie te krijgen (een paar uur), maar het is naar mijn mening intuïtiever en gastvrijer dan Catia.
Ja, gemiddeld 10 uur / dag 6 dagen per week ^^ waarom?!!!! :p
zeer goede CAD-software, mijn favoriet