Is het mogelijk om een afgeleide conf toe te passen in meerdere confs op het hoogste niveau?

Hallo

Laat het me uitleggen, ik heb een kamer met verschillende configuraties (door de grootte ervan aan te passen), ik heb een afgeleide conf (een snede) gemaakt in de eerste conf. en ik zou het graag willen toepassen in al mijn andere conferenties.

Is dit mogelijk? 

Afgeleide configuraties

Met afgeleide configuraties kunt u binnen een configuratie een bovenliggende/onderliggende relatie maken. Standaard zijn alle instellingen in de child-configuratie gekoppeld aan de bovenliggende configuratie. Als u een instelling in de bovenliggende configuratie wijzigt, wordt de wijziging automatisch doorgegeven aan het onderliggende.

Beschouw het volgende voorbeeld. Kamer1 heeft drie configuraties:

• Configuraties A en C zijn configuraties op het hoogste niveau.
  • Configuratie B is een configuratie die is afgeleid van configuratie A.

In de volgende tabel ziet u het effect op de configuraties B en C wanneer u configuratie A wijzigt.

Wijzig configuratie A en pas de wijziging toe op:Effect op configuratie BEffect op configuratie C
Deze configuratieVeranderingenVerandert niet
Configuraties opgeven (Configuratie opgeven A)VeranderingenVerandert niet
Alle configuratiesVeranderingenVeranderingen

U kunt elke configureerbare instelling in de afgeleide configuratie overschrijven, zodat deze niet langer aan de bovenliggende instelling is gekoppeld. Schakel de afgeleide configuratie in en wijzig de instelling. De parameter verandert in de afgeleide configuratie, maar de bovenliggende niet en de parameter is niet langer gebonden.

SpeedPak voor complexe assemblages

SpeedPak maakt een configuratie die is afgeleid van een assembly zonder verlies van referenties. Als u met grote, complexe assemblages werkt, kan het gebruik van een SpeedPak-configuratie de prestaties aanzienlijk verbeteren. Zie SpeedPak voor meer informatie .

Inhoudsopgave

@+ 

1 like

Perfect, bedankt voor dit antwoord!

1 like

Aangezien het probleem is opgelost

Rest ons alleen nog de vraag te sluiten

Door rechts van het meest relevante antwoord op Opgelost te klikken

@+ ;-)