Is het mogelijk om een schotel van 40x10 te ontregelen vanuit een elliptisch profiel?

Hallo gemeenschap,

Is het mogelijk om een schotel van 40x10 af te melden in vergelijking met een elliptisch profiel?

Ik moet een leuning maken in een elliptisch trappenhuis (zie bijgevoegd bestand)

Dank u voor uw hulp.

Julien DELRIEU

01.jpg
1 like

Met een scanfunctie, ja.

Als je de uitgevouwen moet krijgen, probeer dan een geveegd laken, maar ik denk niet dat het zal werken

2 likes

Hallo

Welke versie van SolidWorks gebruik je???

2 likes

Ja, maar je moet de afmetingen bij de trapneus in X Y Z nemen

via een X0 oorsprong; Y0; Z0 die uw as van de elliptische trainer kan zijn

Na het maken van een profiel door deze zijkanten te duwen, is het niet zo ingewikkeld 

http://www.ferronnerie-rampe.fr/debillardage.htm

@+ ;-)

2 likes

Hier is een model van een uitklapbare plint die ik zojuist heb gemaakt om je te laten zien hoe je te werk moet gaan. deel onder Siloidworks 2016.

plint.sldprt
2 likes

@ AC Cobra

laat ons screenshots zien STP

het is + zinvol voor iedereen

We hebben niet dezelfde versie of dezelfde logboeken

Bedankt

@+;-)

2 likes

Hier is een woordbestand van hoe ik het deed ... Het is gewoon om achteraf te laten zien dat we ons zullen moeten aanpassen als dat nodig is

plinthe.docx
2 likes

Is het voor jou vergelijkbaar om afbeeldingen te plaatsen?

zonder dat je door het kantoor hoeft te gaan

merci@+

2 likes

Hier is in PDF

plinthe.pdf
2 likes

Ja, het is niet slecht +1

Behalve dan dat het mij lijkt dat het plaatwerk niet op de velden moet liggen maar vlak

Maar het principe is goed te zien

en + voor de trap, niet zeker of voor de niveaus van treden de evolutie in ieder geval constant is

Voor de paslijn ja, maar voor de tussenliggende trapneus helemaal niet zeker 

Het beste denk ik om bij elke trapneus de zijkanten te nemen

@+ ;-)

2 likes

Ja, daarna liet ik de hoofdlijnen zien, het zijn de afmetingen die de verwijdering van materiaal tussen het uitgevouwen en het gevouwen zullen bepalen.

2 likes

Dank u voor uw antwoorden.

Ik zal proberen te vertrouwen op de basis van ac cobra 427 om de unbilling uit te voeren.

2 likes