Is het mogelijk om het regellettertype van de component los te koppelen van de hoofdweergave in vergelijking met een sectie die op de hoofdweergave is gemaakt?

Hoi allemaal

Ik schrijf u voor een vraag met als hoofdonderwerp "het regellettertype van het onderdeel" op de tekening van Solidworks 2019.

Bijvoorbeeld, bij een weergave van een set van verschillende onderdelen, wil ik het regellettertype van bepaalde componenten wijzigen. Vervolgens maak ik een sectieweergave van deze weergave, en als alles goed gaat, worden de componenten waarvan ik het lettertype heb gewijzigd, ook gewijzigd in deze sectieweergave. Tot dusverre goed.

Als ik echter in mijn sectieweergave nog steeds het regellettertype van deze componenten wil wijzigen, keert het regellettertype van deze componenten automatisch terug naar het lettertype dat ik oorspronkelijk in mijn eerste weergave heb toegepast wanneer ik bijwerk met "CTRL Q".

Mijn vraag is: Is dat iets dat gedaan kan worden? Dus is het mogelijk om verschillende regellettertypen te hebben?

Vriendelijke groeten

Alexandre MARTINIE