Als ik assemblages maak, als het wordt gevormd met een set onderdelen van hetzelfde materiaal, zou ik graag de mogelijkheid hebben om deze tint in te vullen om deze automatisch in mijn cartridge te hebben, als een onderdelenplan.
Is dit mogelijk?
Als ik assemblages maak, als het wordt gevormd met een set onderdelen van hetzelfde materiaal, zou ik graag de mogelijkheid hebben om deze tint in te vullen om deze automatisch in mijn cartridge te hebben, als een onderdelenplan.
Is dit mogelijk?
Hallo
Naar mijn mening niet, omdat het materiaal op het niveau van elk onderdeel moet worden geplaatst.
In ieder geval is de functie "materialen bewerken" waarmee je de materialen kunt aangeven niet toegankelijk in een assembly.
Vriendelijke groeten
Hallo
Voor zover ik weet is het niet mogelijk om materiaal in een assembly te plaatsen met de functie "Materiaal bewerken", maar je kunt wel een aangepaste eigenschap maken en deze in je cartridge ophalen.
Vriendelijke groeten
Zoals d.roger zegt, hebben we voor een bepaalde vergadering de eigenschap materie toegevoegd om dezelfde reden als jij.
Het werkt heel goed.
Het materiaal en de materiaaleigenschap worden over elkaar heen gelegd in het titelblok en het wordt weergegeven het blok dat niet leeg is.
In het 3D-model van de assemblage is dit niet mogelijk omdat we het Materiaal niet hoeven te "bewerken".
Aan de andere kant kunt u de montage uit één stuk vastleggen en er een materiaal op leggen.
Dit assemblage/onderdeel zal dus een toegewezen materiaal hebben.