Is het mogelijk om een werkstukachtergrond te vervangen op SW2016?

Hallo.

In ons ontwerpbureau maken we gebruik van documentachtergronden en plattegronden.

Basiskaarten zijn gekoppeld aan document basiskaarten. Het vullen van de tekencartridges gebeurt via de eigenschappen van de te boeken onderdelen die direct in het onderdeel ingevoerd moeten worden.

Een onderaannemer van ons is voor ons een onderzoek gestart. We zijn nu in de fase van het opstellen van het plandossier. 

Het probleem is dat ze het hele onderzoek met hun rug in de kamer hebben uitgevoerd. Nu willen we graag dat ze de plannen maken met onze basiskaarten. De cartridges zijn echter vergrendeld. Ze kunnen de cellen dus niet netjes vullen.

De eenvoudigste manier zou zijn om hun onderdelen en samenstellingen om te bouwen met onze onderdeelbodems. Dit zou hem dan in staat stellen om de woningen en dus de planblokken in te vullen.

Is er een hulpprogramma voor het converteren/vervangen van basiskaarten?

Bedankt.

Hallo

Er is de functie "lichamen opslaan" waarmee u het kamermodel kunt wijzigen.

Om te proberen

Edit: het behoudt de functies niet....

Hallo

Als ik me niet vergis, zal de registratie van lichamen een lijk genereren zonder functies (net als import).

De "gemakkelijkste" manier zou zijn om een macro te bieden waarin de eigenschapsnamen van de gebruikte sjablonen worden ingevuld om ze te upgraden van de sjablonen die in uw bedrijf worden gebruikt.

Er is geen mogelijkheid om het sjabloon van de prt- en asm-bestanden te vervangen (rechtstreeks of via macro).

1 like

Dat is het, alles is gezegd =)

Dank u wel, heren.

Het andere lastige punt is dat zij in 2016 werken en wij in 2014.

Ik ga naar het sjabloon kijken.

Hallo

het lijkt mij dat je Solidworks 2016 kunt installeren en het 30 dagen kunt proberen en vervolgens de licentie kunt verwijderen of kopen. In ieder geval zou het je kunnen helpen, en daar zou je je onderdeleneigenschappen (ctrl-c) kunnen kopiëren en ze in die van hen kunnen plakken (ctrl-v) om je Europarlementariërs te maken...

http://www.solidworks.fr/sw/purchase/solidworks-version-essai.htm

Door ze het properties.txt bestand te sturen, hoeven ze alleen maar tijdelijk het jouwe te gebruiken. (in de bestandslocaties moet het worden vervangen)

Ze zullen dus uw velden in hun kamers moeten invullen, en de leden van het Europees Parlement zullen de juiste eigendommen herstellen. (als u hen uw MEP-modellen aanlevert natuurlijk)

Maar de belangrijkste pb is die van de versies, omdat je 2016 niet leest voordat je een software-update uitvoert.

Opiep27, bedankt voor je voorstel. Dat gaan we testen.

Waar kan ik dit "Properties.txt"-bestand vinden? En vooral, in welke map moet de onderaannemer onze versie van het bestand kopiëren?

AC Cobra 427, we hebben een onderstation met SW2016 geïnstalleerd. 

Dus geen probleem aan onze kant om de informatie op te halen. Maar het is eerder de onderaannemer voor wie ik een oplossing moet vinden. 

Hallo

Het properties.txt bestand bevindt zich in de mappen waar de SW-bestanden zich bevinden in de map "Custom Properties File".

Om de weg terug te vinden, in de algemene opties > Spietsbestanden > Aangepaste Eigenschapsbestanden.

Voor zover ik weet, kun je echter alleen de namen van de eigenschappen in de vervolgkeuzelijsten toevoegen aan de eigenschappentabellen, maar ze in geen geval in het bestand invoegen. Het is noodzakelijk om alles handmatig te doen.

Of maak anders een eigendomsformulier en stuur het naar hen op.
 (1x voor onderdelen, 1x samenstellingen)

Het komt op hetzelfde neer (misschien zelfs eenvoudiger), maar ze hoeven het pad voor het propeties.txt bestand niet te wijzigen