Weet je of het mogelijk is om custom properties in te vullen met bijvoorbeeld excel?
Ik zal de volgende eigenschappen hebben: kantelkoppel, verticale reactie, horizontale reactie...
Ik moet deze eigenschappen invullen voor een groot aantal configuraties (deel familie) ... En ik heb al een Excel-tabel waarin al deze informatie staat.
Heb je een idee? Het beste zou zijn om deze aangepaste eigenschappen met Excel te kunnen beheren.
Let op: Deze eigenschappen haal ik op in de vorm van een notitie in mijn tekening.
@gt22: Ik heb al geprobeerd de Excel-tabel in mijn tekening te zetten, maar het formaat is niet aangepast aan de vakken die mij interesseren... Ik heb geprobeerd te kopiëren/plakken en objectlink in te voegen, maar het werkt niet...
@a.leblanc: Hoe kan ik anders voor de deelfamilie de waarde terugvinden die ik in de deelfamilie in mijn tekening heb gestopt?
Het is een ingewikkeld onderwerp, in feite heb ik al een project vergelijkbaar met het jouwe moeten opgeven, omdat ik te veel kolommen had om weer te geven.
U kunt uw kamerfamilie in uw Europarlementariër invoegen.
Wat betreft de lay-out van de tabel, kunt u de lay-out die automatisch wordt gedaan (familie van onderdelen op uw Excel-blad) verschuiven en de benodigde waarden retourneren in een kleinere tabel waarop u uw venster aanpast om de weergave in de MEP te verwijderen.
U kunt "gelijk aan een andere cel " instellen om de waarden uit uw kleine tabel op de MEP te sturen.