Is het mogelijk om de studentennaam op een solidworks-plan te verwijderen?

Hallo

Ik zou graag willen weten of iemand een truc heeft om de naam "Studenteneditie van solidworks, alleen academisch gebruik" te verwijderen. Dit verschijnt op al mijn plannen, zelfs als ik opsla in pdf, wat best vervelend is bij het verzenden van een van mijn plannen naar een klant.

Ik voeg een pdf-bestand toe om het beter te begrijpen.

test.pdf

Hallo

Zie dit bericht: http://www.lynkoa.com/forum/3d/comment-retirer-sous-solidworks-2012-edition-d-education

Edit: dit bericht lijkt aan te tonen dat het niet mogelijk is om een studentenversie niet voor industriële doeleinden te gebruiken.

http://www.forum-cao.fr/viewtopic.php?f=5&t=1565

2 likes

Hallo

Bij mijn weten is dit niet mogelijk. Je moet een beetje van de photoshop of iets dergelijks voelen.

Maar het is gemakkelijk genoeg om aan te passen.

1 like

De enige manier is om een screenshot van je tekening te maken

en om de genoemde kopie om te zetten

Of sla je tekening direct op in pdf

@+ ;-)

2 likes

Hallo

Converteer je plan naar pdf, normaal gesproken werkt het!

1 like

Heel goed bedankt allemaal voor jullie antwoorden, sorry dat ik niet wist dat de vraag al was gesteld.

Hallo

Probeer View by doing, toon ==>verberg/toon==> annotaties en klik er dan op. 

Een domme vraag, maar de annotatie kan verplaatst worden??? Zo ja, zet hem buiten de MEP dan zie je hem niet meer bij het printen....

U kunt afdrukken in "afbeelding" -formaat (jpeg, gif,...) en vervolgens met een beeldbewerkingssoftware zoals Paint de annotatie verwijderen

@ac Cobra, bedankt voor je antwoorden, maar helaas is de annotatie niet direct zichtbaar op de tekening, deze verschijnt zodra deze is afgedrukt of zodra het bestand is omgezet in een pdf.

@alain. ERP, op een JPEG-formaat was de annotatie op dit niveau geen probleem meer, maar ik zal het moeten laten verdwijnen uit een pdf-formaat. Ik heb het geprobeerd met verf, maar het ondersteunt het "PDF" -formaat niet

Ik ben er vrij zeker van dat ik de zaak eerder heb gehad en het heb gemaakt. Heb je een deportatielaag die niet kan printen??? Omdat het mij lijkt dat ik deze aan hem had toegeschreven of dat ik er de kleur wit op had gezet zodat het niet in druk te zien zou zijn...

Exuse me, maar ik weet niet wat een defpoint laag is.

Hoi allemaal

met LibreOffice Draw + de PDFImport-extensie krijg ik een goed resultaat.

test.pdf
1 like

@FLOP1 Ho zeer goed resultaat! Ik zal het proberen , bedankt heel erg!