Ik heb alle weergavestatussen in mijn assembly verwijderd (ik heb alleen weergavestatus-1). Bij het openen met de SolidWorks-verkenner heb ik echter de keuze uit verschillende weergavestatussen met @ (zie bijgevoegde afbeelding).
Weet u waar ik deze "spook "-weergavestatussen kan verwijderen?
Heeft u gecontroleerd of deze weergavestatussen niet aan elkaar zijn gekoppeld? klik met de rechtermuisknop op de naam van de huidige weergavestatus (configuratietabblad onderaan) en schakel indien nodig "Weergavestatus koppelen" uit en verwijder vervolgens de redundanties en ongewenste weergavestatussen. Wat betreft de "@"-symbolen, ik weet niet wat ze daar betekenen.
Nevenvraag: heb je meerdere configuraties? Zo ja, worden ze beheerd met een familie van onderdelen?
Ik heb gecontroleerd of de resterende weergavestatus niet is gekoppeld (ook gecontroleerd op de andere configuraties)
Om uw vragen te beantwoorden : - Geen deel familie (een deel familie bestond en werd verwijderd) - 3 configuraties tot nu toe
Ik heb de indruk dat de weergavestatus met de @ een foutieve of tijdelijke status is (na een softwarecrash?), omdat er geen spoor is onder mijn assemblage in SW. Ook hebben staten met een @ dezelfde naam als mijn huidige weergavestatus of verwijderd.