Status uitvouwen

Hallo, ik souette realiseer me de ontvouwde staat  van mijn stuk , mijn het is niet gerealiseerd in plaatwerk. dus ik zie niet echt in hoe de faire.je het betreffende onderdeel aan jou hecht

Bedankt voor Avence 

2116838.sldprt

Hallo, de velg die zo in mijn screenshot is bevestigd, moet het een vouw zijn? Of is je stuk gewoon een opgerold stuk?

Met vriendelijke groet:)

reponse_pliage.png

Ik maak ze uit één stuk, normaal gesproken is het een gelast stuk

Wat ik je aanraad om te doen, is dan het stuk in twee delen opnieuw te doen, maar die in dezelfde .sldprt kunnen blijven

Maak eerst uw onderdeel gerold door de plaatwerkmodule en voeg vervolgens uw gelaste onderdeel toe. Omdat uw onderdeel niet kan worden omgezet in plaatwerk vanwege de gelaste schoenplaat

Cdlt

Ik zie niet echt hoe ik het onderdeel kan buigen terwijl ik in plaatwerk zit

Je moet het gebogen gedeelte tekenen, voorlopig alleen een boog van een cirkel onder de hoek en diameter die gewenst is voor het rollen, en de functie "Gevouwen basisvel/Poot" gebruiken, het enige wat je hoeft te doen is je dikte in te voeren en je bent klaar.

Let op, vergeet voor alle materiaalverwijdering niet het vakje voor normale materiaalverwijdering aan te vinken.

Dat was het voor jou, ik laat je een beetje ontdekken over vouwen op SW.

Als je een probleem hebt, kan ik het beantwoorden:)

dank je wel als ik mijn functie ontvouw, het is niet de juiste lengte 

Wat ik in het vouwgebied moet plaatsen om het correct te plaatsen

zone_de_pliage.png

dank je wel als ik mijn functie ontvouw, het is niet de juiste lengte 

Wat ik in het vouwgebied moet plaatsen om het correct te plaatsen

zone_de_pliage.png

Gebruik de K-factor op 0.5 in plaats van de buiggebiedfunctie, namelijk om de neutrale vezel in het midden van de dikte te hebben.

Het is een verhouding dus 0,5 = halve dikte, 0,75 = 3/4 van de dikte etc.

Ziezo, ik hoop dat ik je probleem heb opgelost:)

1 like