Kunnen we de waarde van een dimensie in een bewegingsstudie variëren? Met andere woorden, ik heb een dimensie waaraan ik twee toetsen toeken, één op 0 seconden en de andere op 8 seconden. Als ik met de linkermuisknop op deze toetsen klik, krijg ik een klein venster (ontoegankelijk anders dan met de ogen) dat me vertelt dat de eigenschap van de sleutel is: 0s D1=24 mm en dan op de andere toets: 8s D1=24 mm. Ik wou dat D1 na 8 seconden 20 mm was.
Ik wil niet door een gasfabriek gaan met spooklichamen die niet worden weergegeven en afstandsbeperkingen en patati en patata. Is het mogelijk om voor elke sleutel een andere waarde aan D1 toe te kennen?
Ik denk dat alle sequenties op een rij staan in je tijdlijn. In dat geval kunt u uw sleutels dupliceren door ze van het klembord te kopiëren (het begin en einde van een minireeks) en de waarde van de gekopieerde reeks te wijzigen.
Als je sequenties niet erg ingewikkeld zijn en je hebt er geen 20 achter elkaar op dezelfde oneven, gebruik dan "Constraint Driver" in plaats van beweging.
Dank u voor uw antwoord, maar mijn probleem is niet om mijn sleutels te dupliceren, maar om voor elk van hen een andere waarde toe te kennen aan mijn beoordeling. Ik zal je vertellen: " mini-sequentie) en verander de waarde van de gekopieerde sequentie". Het is het veranderen van de waarde van de gekopieerde reeks waar ik me zorgen over maak. Mijn beoordeling is koppig 24 mm en ik heb geen toegang tot de editie. Ik heb SW 2019 SP3.
Dat gezegd hebbende, ga ik kijken naar de beperkingsdriver, waar ik waar ik niet vaak aan denk.
Als je zegt variatie van de beoordeling, hoop ik dat het de afstand tussen A en B is en niet de grootte van de kamer. ;-)
Kun je je ASM posten waar ik naar kijk!
Doe je het goed een sturen door beperkingen, het is wat het meest betrouwbaar en het minst smurtzz is. U maakt ook een nieuwe regel met nieuwe waarden.
Ik ben bang dat je mijn vraag hebt beantwoord, dus het is niet mogelijk om de afmetingen van een onderdeel te variëren, maar alleen de afmetingen die verband houden met spanningen tussen componenten. Maar waarom stelt SW dan voor om sleutels voor onderdeelafmetingen te maken als je er niets mee kunt?
Op het moment, toen ik je laatste bericht las, reageerde ik niet. Maar je verhaal stoorde me en midden in de nacht, toen ik in bed stond: ik zei tegen mezelf, maar het is natuurlijk!!
https://www.youtube.com/watch?v=oDL9oo1NSXE
Ten slotte lijkt uw PB van een munt die van grootte verandert een beetje op wat er in deze video staat. Uw munt wordt beschouwd als een veer.
Hallo Zozo en blij om je slapeloosheid te bezetten, hoewel ....
Ja, de variabele veerslag noemde ik in mijn vraag een kleine gascentrale waarbij de geometrie van een onderdeel afhangt van de positie van een ander onderdeel van de assemblage. In het geval dat in deze video wordt gepresenteerd, is er een zuiger, een cilinder en een veer, allemaal legitieme onderdelen van de assemblage. In mijn geval heb ik alleen, laten we zeggen, de veer en ik zou graag de geometrie willen variëren zonder andere componenten te hoeven maken. Aangezien SW het maken van sleutels voor schetsafmetingen accepteerde, dacht ik dat het misschien mogelijk was. Je hebt me duidelijk weer op het juiste pad gezet, het is nee. Dus dit is wat ik wilde doen, maar deze keer op een klassieke manier door de geometrie van mijn aardappel te koppelen aan de positie van een "fantoom"-component die buiten beeld is.