Hallo
Ik ontdek deze module en ik heb een anomalie in de definitie van de envelop van de omgeving.
Ik zit in extrusieoppervlak. Is er iemand doorgewinterd in deze module?
Ik kan mengsels van vloeistoffen in een leiding met kranen nabootsen.
Ik opereerde op dezelfde manier.
Definitie van stekkers om het domein van het model te sluiten;
Twee randvoorwaarden aan de atmosfeer om mee te beginnen, het is een test.
De regio in roulatie.
Misschien een lastig punt op de normaalkracht, maar ik zit op Y in relatie tot de lay-out en oriëntatie van mijn propeller;
Bedankt voor alle hulp.
Heb een goed einde van de dag.
Spectrum.
helice_propulsive_v1.sldprt
Ik had het mis, het is veel eenvoudiger, in feite blijft het vakgebied open, geen gebruik van kurken.
het vastleggen van het resultaat van de stroom en lift van de propeller in de buurt van 1500 N in de voortstuwing.
De propeller draait niet, het is zijn omgeving, hij is bedrieglijk bij de eerste nadering, een logica die heel specifiek is voor Flow-simulatie.
solution_validee_v4.jpg
Hallo Spectrum
Als het je gelukt is, goed gedaan! Maar zou je het onderwerp kunnen afsluiten door het beste antwoord te selecteren?
TER INFORMATIE
Er is een groep speciaal voor FLOW gemaakt omdat maar heel weinig mensen flow gebruiken, maar in deze groep vind je degenen die vaardigheden hebben op deze software. Meld je aan, je hebt een grotere kans om antwoorden te krijgen omdat de groepsleden op de hoogte worden gebracht in geval van nieuwe vragen en nieuwe antwoorden.
https://www.lynkoa.com/groupes/solidworks-simulation/flow-simulation
Vriendelijke groeten
Hallo Zozo,
bedankt voor de link, ik zal de tutorial over de controle door vergelijkingen van de tanden met het beheer van de tandvoet posten, het zal het werk van de vorige persoon voltooien die een enorme synthese had gemaakt;
Ik blijf experimenteren met de Flow-module en ik ontdek veel relevante dingen in de maatvoering van mijn verschillende projecten;
Fijne week.
Spectrum
2 likes