myCADday event: kom en geniet van de nieuwe SOLIDWORKS 2022

Hoi allemaal 

Ik hoop dat de start van het schooljaar voor iedereen (jong en oud!) goed is verlopen! Om weer in de stemming te komen en jezelf te motiveren voor het komende jaar, ontdek je het programma dat we voor je in petto hebben tijdens de verschillende myCADdays, het evenement voor gebruikers van DASSAULT SYSTEMES en myCADservices ; Ter herinnering: het evenement wordt gehouden in 7 verschillende steden en data, maak van de gelegenheid gebruik om u bij u in de buurt te registreren;)

OP HET PROGRAMMA VAN DE DAG:

• 09:00 – 09:30 : Welkom
  • 09:30 – 10:00 : Visuele inleiding door Bertrand SICOT, Deputy Chief Executive Officer
  • 10:00 – 10:45: Plenair | Digitale simulatie en demo's van 3D-printen
  • 11:15 – 12:00 : Plenair | Wat is er nieuw in SOLIDWORKS 2022 Deel 1 of Topic Workshop | CATIA
  • 12:00 – 13:00 : Lunch
  • 13:00 – 15:00 : Thematische workshops | SOLIDWORKS & CATIA (workshops van 30 minuten naar keuze)
  • 15:00 – 16:00 : Plenair | Wat is er nieuw in SOLIDWORKS 2022 deel 2

Onder de voorgestelde thema's kunnen we al noemen: digitale simulatie, DriveWorks (configurator), 3DEXPERIENCE, Digital twin, myCADtools, 3D-printing, Migratie tussen systemen, ...

Voor degenen onder u die op zoek zijn naar expertise, is de Genius Bar er om al uw vragen te beantwoorden!

+ Uiteraard worden de winnaars van de design challenge bekend gemaakt tijdens de events en wordt de eerste titel op het podium uitgereikt! 

Voor registraties is het gratis en het is hier: REGISTRATIE

Ik zal op alle data aanwezig zijn om u te verwelkomen, vergezeld door Jean-Baptiste ROUGNY, onze productmanager myCADservices/myCADtools:)

Ik kijk ernaar uit je persoonlijk te zien, een fijne dag verder, 

Coralie 

Hoi hallo Coralie,

Dat is het, ik heb me ingeschreven in Lyon.

...@+.

AR

2 likes

Hallo @A.R 

Geweldig, goed nieuws! We kijken ernaar uit om u te ontmoeten:)

1 like

@Coralie

Ik ben in Parijs, maar waar heb je het adres?

Moge de kracht met je zijn.

1 like

@OBI WAN, 

Het is de fabriek, ik zal het exacte adres te weten komen en ik zal het je vertellen! :)

Coralie

1 like

Dit is de fabriek : 379 Av. du Président Wilson, 93210 Saint-Denis voor myCADday Parijs, de andere worden volgende week aangekondigd:)

2 likes

@Coralie aan de top van de merki-markt.  

2 likes

Bjr,

het is oké dat ik geregistreerd ben voor PARIJS.

1 like

Hallo @OBI WAN, 

Wat een goed nieuws! Tot ziens op de stand van Lynkoa;)

1 like

@Coralie

Ja, het is genoteerd.