Hallo
Is het mogelijk om een taak te starten tijdens het archiveren? Ik start er al een paar tijdens de validatie, maar voor archivering geef ik toe dat ik niet weet hoe ik het moet doen.
Bedankt
Hallo
Is het mogelijk om een taak te starten tijdens het archiveren? Ik start er al een paar tijdens de validatie, maar voor archivering geef ik toe dat ik niet weet hoe ik het moet doen.
Bedankt
Hallo
Voor mij zijn er twee methoden om een taak op Solidworks te starten:
Voer een taak uit op aanvraag. Klik met de rechtermuisknop op het bestand > ga naar de taak
Een taak uitvoeren bij een verandering in de stroom.
Wat wil je doen op het gebied van archieftaken?
Cdlt
Julia
Hallo
Momenteel, zoals je misschien hebt begrepen, start ik een taak door met de rechtermuisknop te klikken waarmee ik de eigenschappen van de bovenliggende map kan overnemen.
Ik wil deze taak integreren wanneer het bestand direct na de eerste creatie wordt ingecheckt.
Ik denk niet dat het mogelijk is om een taak op het archief te starten.
Hallo
Dit zou mogelijk moeten zijn door de eerste status van uw workflow op te splitsen in twee afzonderlijke statussen met een "automatische" overgang tussen de twee, het is in deze overgang dat u de uit te voeren acties kunt uitvoeren, zoals het starten van een taak of het bijwerken van variabelen of andere. (zie HIER)
Vriendelijke groeten
D.Roger heeft gelijk, ik heb er niet over nagedacht.
U kunt taken toevoegen, een variabele definiëren in een automatische overgang.
Anders is het mogelijk om het bij verzending aan de kofferbak toe te voegen
http://help.solidworks.com/2015/French/EnterprisePDM/Admin/IDD_DLG_EDIT_ACTION.htm
CDLT
Je hebt gelijk, behalve dat ik het in het archief wil hebben en niet in een staat die specifiek is voor de stroom.
Tenzij ik me vergis, begrijp ik niet hoe ik je techniek moet toepassen.
Ik zie niet in mijn feed waar ik de statuswijziging van Archiveren en Extraheren kan vinden
Zolang de eerste archivering van het bestand niet is voltooid, bevindt het zich fysiek niet in de kluis, dus u kunt een taak of een actie met betrekking tot Epdm niet toepassen, het hierboven gegeven principe is al om het bestand in de kluis te plaatsen door te archiveren en vervolgens automatisch een bepaald aantal bewerkingen toe te passen aan het einde van de eerste archivering. De operator moet er dus voor kiezen om de eerste archivering uit te voeren met behoud van het uitgepakte bestand.
Als je het een en ander weet over programmeren, kan dit allemaal automatisch worden gedaan via een enkel commando (archiveren, verschillende acties, extractie, enz.)
Vriendelijke groeten
Klik met de rechtermuisknop op het lokale bestand en voeg het toe aan de kluis.
Dit zou het bestand in de database moeten plaatsen zonder te archiveren.
Dan start de automatische overgang normaal, dus een taak als die er is.
Ik heb vandaag geen toegang tot EPDM, ik kan niet testen
Hallo
Heeft onze feedback uw probleem opgelost?
Cdlt
Hallo
Onze bestanden bevinden zich in de kluis wanneer ze worden gemaakt, ik hoef niet met de rechtermuisknop te klikken.
En ik ben er nog niet achter hoe ik dat via DISPATCH moet doen
D. Roger en Yannick Petit hebben gelijk: dit is zeker de juiste oplossing om een taak te maken tijdens de eerste archivering van het bestand.
Een variant zou zijn om een dubbele keuze te maken qua overgangen: "klassieke" overgang of "verbeterde" overgang met de macro erbij. Maar dit betekent dat de macro alleen kan starten tussen bepaalde statussen van de workflow (tenzij je dubbele overgangen maakt tussen alle staten, maar dat lijkt omslachtig en waarschijnlijk nutteloos)