Is er een eenvoudige manier om de reactiekrachten te kennen op het niveau van de verplaatsingen die worden opgelegd aan solidworks-simulatie?

Hoi allemaal

Ik werk aan Solidworks simualtion pro 2016. Ik heb een mechanisch gelast onderdeel waarvan ik de maat controleer onder 3G in de 3 richtingen (spoorwegtoepassing). Dit onderdeel zal aan een ander deel worden bevestigd door middel van bouten (hoeveelheid 10) die ik heb gematerialiseerd door opgelegde verplaatsingen van het vaste draaipunttype op de bevestigingsgaten. Aan het einde van mijn modellering wil ik weten welke krachten er ontstaan die op deze opgelegde verplaatsingen worden uitgeoefend om ze te reflecteren op het onderdeel dat plaats zal bieden aan deze mechanisch gelaste assemblage.

Is er een eenvoudige manier om de reactie-inspanningen te kennen in termen van de opgelegde verplaatsingen? Er is de tool voor reactiekrachten waarin ik de vlakken selecteer die ik heb gebruikt voor mijn vaste pivot-type links, maar de resultaten lijken inconsistent.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

In plaats van een opgelegde verplaatsing te gebruiken, kunt u proberen connectoren te gebruiken.