Ik heb de 3 oplossingsvoorstellen geprobeerd die mij werden gedaan :
Coyote: Ik heb wat onderzoek gedaan naar DataKit, maar al hun oplossingen zijn betaald (tegen de volledige prijs) en ik wil geen extra kosten maken...
Ac Cobra 427: zelfde antwoord als voor DataKit...
Mick.Cordero: Omdat ik een Premium-licentie heb, heb ik de ScanTo3D-add-on geactiveerd , maar wanneer ik me registreer onder "3DS" krijg ik het volgende bericht "Er is geen entiteit om te verwerken in 3DS." en ik weet niet hoe ik het moet laten werken (en toch heb ik een groot deel van de online help gelezen...!?)
Ik denk dat ik weet waarom een 3DS-bestand in feite een "mesh"-bestand is en ik denk dat je je model rechtstreeks exporteert vanuit een volume of oppervlaktelichaam.
De oplossing is als volgt:
Exporteer uw bestand in STL-formaat (de standaard stl, degene die iedereen heeft, zelfs degenen die geen Scanto3D hebben, niet de stl van Scanto3D omdat u dan hetzelfde bericht krijgt)
Importeer je bestand met het Stl-type, maar van Scanto3D deze keer, je zult zien dat het onderaan de lijst staat in "mesh-bestand"
Exporteer ten slotte uw bestand in 3DS-formaat, dit zou geen probleem meer moeten zijn.