Automatische DXF-export vanuit solidworks-tekening

Hallo, ik ben op zoek naar een manier om DXF automatisch te exporteren vanuit solidworks-tekeningen, maar automatisch (zonder toevlucht te nemen tot solidworks).

misschien met een myCADtools-tool?

Bedankt voor je tips.

Hallo

In de MyCADTools-tools heb je BatchConverter die perfect past.

Aan de andere kant moet u, net als elke andere oplossing, een SolidWorks-licentie op het werkstation hebben, zelfs als deze bewerkingen automatisch zijn, opent de software SolidWorks om ze uit te voeren !

1 like

Hallo

Inderdaad, je hebt SolidWorks nodig op het werkstation, en met BatchConverter is SolidWorks open: voor zover ik weet geen mogelijkheid om SolidWorks-bestanden te converteren zonder SolidWorks.

Bedankt, ik zal voorlopig voor deze oplossing kiezen, ook al zou het ideaal zijn geweest van een onafhankelijke interface.

De enige nuance die mogelijk is, is om de conversie over te zetten naar een ander werkstation (dat onvermijdelijk is uitgerust met SolidWorks).

Dit is wat bijvoorbeeld kan worden gedaan met EPDM, waarbij, als een bestandsconversie wordt aangevraagd, de bewerking kan worden uitgevoerd op de aanvragende computer, of op elke computer op het EPDM-netwerk die is aangegeven als een "converter", of op een computer die is gewijd aan conversies.

Maar ik weet niet of andere systemen dan EPDM dit soort omleidingen kunnen toestaan.