DXF Export met SheetMetalManufacturing

Hallo

Ik zou SheetMetalManufacturing graag willen kunnen gebruiken om plaatwerk DXF's van een assemblage (of enkel onderdeel) te exporteren zonder dat het ze combineert tot één bestand, ik heb elke DXF apart nodig!

Laat het me uitleggen, ik heb 10 stuks genummerd van 1 tot 10. Wanneer ik ze in de software invoeg en "Een bestand exporteren per weergave" aanvinkt, worden de onderdelen hernoemd naar "Artikel-lijst-van-gelaste-onderdelen1" en vervolgens "Artikel-lijst van-gelaste-onderdelen1(1)"...  

Als ik "Groepsweergaven op dikte in een enkel bestand" aanvinkt, blijft het eerste onderdeelnummer behouden, in dit geval "1", MAAR, ik heb elk onderdeel afzonderlijk uitgevouwen nodig...

Bedankt voor je hulp

Hallo

Het is mogelijk om dxf te hernoemen dankzij het Naam-deel (in bestandsnaam) dat moet worden ingesteld met een $ voor de eigenschapsnamen die in het deelbestand zijn ingevoegd.

Bijv. de eigenschap "dikte" en de eigenschap "naam"

Dus: $nom&$thickness

Geeft de bestandsnaam gevolgd door de dikte

Aan de andere kant heb ik nog niet gevonden hoe ik de hoeveelheid die aanwezig is onder SMM kan toevoegen

Hallo! 

Dank u voor uw antwoord na enkele maanden wachten! 

Ik kan echter nog steeds niet het juiste resultaat krijgen.  

En ik heb een extra fout (als je toevallig weet wat het is) (pj1)

De onderdelen hebben nog steeds niet de juiste naam en nu heten ze "SMM", "SMM(1)", ....

Ik wilde weten of dit de plek was om de $ (pj2) te plaatsen

Nogmaals bedankt!

1.jpg

PJ2

2.jpg