JPEG exporteren

Hallo

Ik probeer een jpg te maken van een van mijn plannen maar door de papierruimte te gaan (autocad naam objectruimte/papierruimte, ik weet niet of we dezelfde termen gebruiken met drafsight) krijg ik alleen een lege pagina.

Door direct vanuit de objectruimte te printen werkt het wel.

Ik was bang dat het een probleem zou zijn met de zwarte achtergrond (mijn achtergrond), maar het voert de jpeg uit op een witte achtergrond.

Is dit normaal of heb ik iets gemist?

Bedankt

Hallo

Opgeslagen als of bestand ==> geëxporteerd of op een andere manier proberen print screen en plakken in verf dan op te slaan in JPEG

Ik heb geprobeerd "exporteren", maar de resolutie is rampzalig (de teksten zijn onleesbaar) en nu heb ik de zwarte achtergrond (dus niet geweldig om het in Word in te voegen)

Helemaal in het begin heb ik ook zeefdruk gebruikt, maar ook daar is de resolutie niet geweldig

En de opname in PDF en dan doen als dit:http://www.commentcamarche.net/faq/1036-convertir-pdf-en-jpeg

Hallo

Van PDF CRéator, kunt u de JPEG direct kiezen lijkt het.

Hoe heb je in de eerste plaats je jpeg in DraftSight gemaakt?

1 like

Ja, het is zoals blijkt uit de videolink die ik in de vorige post heb geplaatst ...

Maar je hebt het over het doen vanuit een PDF?

Terwijl ik erop zou willen wijzen dat je het direct kunt doen, zonder door een pdf te gaan.

2 likes

Ik heb het net thuis getest en het werkt. Hier is een klein bestand van hoe ik het deed

export_jpg.docx