Hallo
Ik heb een map geopend met bestanden van onderdelen die op SolidWorks 2011 zijn getekend, behalve dat sommige onderdelen en samenstellingen niet worden geopend op Solidworks 2015 ("toekomstige versie")
Heeft u een oplossing? Bedankt
Hallo
Ik heb een map geopend met bestanden van onderdelen die op SolidWorks 2011 zijn getekend, behalve dat sommige onderdelen en samenstellingen niet worden geopend op Solidworks 2015 ("toekomstige versie")
Heeft u een oplossing? Bedankt
Hallo
Normaal gesproken is het geen probleem om SW-bestanden van een lagere versie te openen.
Het is echter niet mogelijk om bestanden te openen met een hogere versie dan het native formaat. Het is mogelijk om ze om te zetten in neutrale formaten (step, igs, enz.). Maar dit impliceert het verlies van de boom van de schepping.
In sommige versies van de nieuwste servicepacks kunt u bestanden van de hogere versie openen. Voorbeeld: Het is mogelijk om een bestand uit 2014 te openen met de SP5-versie uit 2013. Maar om redenen van evolutie is dit niet mogelijk voor bijvoorbeeld de 2014 en 2015.
Hallo
Als je in het onderwijs zit komt je SW2015 overeen met een industriële SW2014, dus je probeert te openen in een 2014 van de 2015 dus onmogelijk.
Anders is het onmogelijk om een toekomstige versie op een 2015 te hebben omdat het de nieuwste versie is.
@+
Ik begon opnieuw en het was inderdaad een bug, ik kreeg mijn onderdelenbestanden in twee exemplaren, een goede en een slechte ("toekomstige versie" nogmaals)
Bedankt