Normaal gesproken, als u uw opstapconstructie opslaat, zou deze niet moeten worden gerepareerd wanneer deze daarna opnieuw wordt geopend. Controleer in de importmogelijkheden zie pj
AC Cobra > Ik stel mijn instellingen in zoals je deed op de foto en mijn stap slaat op en opent sneller en is niet vast, maar ik heb niet langer de beperkingen van de montage.
Is er een parameter die ik ben vergeten te controleren om de beperkingen te behouden?
Nee, niets of meer, een stap is een neutraal bestand, dus geen beperking.
De beste manier om je baas te laten zien hoe het werkt, is door een video te maken (antwoord van gt22) of de toegang tot je scherm te delen (via videoconferentie) via Microsoft teams, anydesk, teamviewer of andere software en hem zelf te laten zien.
Van onze kant maken we gebruik van Microdsoft Teams, met het delen van geluid (headset + microfoon) en scherm en de mogelijkheid om een van de 2 gesprekspartners de hand op de muis te laten hebben en onderweg te veranderen.
ok bedankt allemaal voor jullie advies, ik stuur hem de stap zodat hij controle heeft over alle elementen en ik stuur hem een video van de montage kinematica.