Een SW 2018-assembly exporteren voor SW 2014, hoe doe je dat?

Hoi allemaal

Ik werk momenteel vanuit huis en ik werk onder sw2018. Ik moet een assemblage sturen naar mijn patroon dat sw 2014 gebruikt.

Ik heb geprobeerd mijn assemblage in stap 214 op te slaan, maar het was onmogelijk om het flexibel te maken...

Hebben jullie oplossingen om mijn "dynamische" assemblage om te kunnen zetten naar sw2014 of om een stap flexibel te kunnen maken?

Bedankt

Het antwoord is nee sorry

Het beste is om een video te maken en deze naar hem op te sturen

of parasolid stuur alle onderdelen en assemblage op

die hij zal moeten herbouwen en ermee moet spelen ...

@+

3 likes

Geen manier om een stap flexibel te maken? omdat ik erin geslaagd ben om een stap van de montage te maken, maar deze is niet verwijderbaar. 

Hallo

Normaal gesproken, als u uw opstapconstructie opslaat, zou deze niet moeten worden gerepareerd wanneer deze daarna opnieuw wordt geopend. Controleer in de importmogelijkheden zie pj

img_20200716_144041.jpg

AC Cobra > Ik stel mijn instellingen in zoals je deed op de foto en mijn stap slaat op en opent sneller en is niet vast, maar ik heb niet langer de beperkingen van de montage.

Is er een parameter die ik ben vergeten te controleren om de beperkingen te behouden? 

capture_sw.jpg

Nee, niets of meer, een stap is een neutraal bestand, dus geen beperking.

De beste manier om je baas te laten zien hoe het werkt, is door een video  te maken (antwoord van gt22) of de toegang tot je scherm te delen (via videoconferentie) via Microsoft teams, anydesk, teamviewer of andere software en hem zelf te laten zien.

Van onze kant maken we gebruik van Microdsoft Teams, met het delen van geluid (headset + microfoon) en scherm en de mogelijkheid om een van de 2 gesprekspartners de hand op de muis te laten hebben en onderweg te veranderen.

3 likes

Selecteer gewoon al uw onderdelen in de 3D en klik met de rechtermuisknop en repareer.

ok bedankt allemaal voor jullie advies, ik stuur hem de stap zodat hij controle heeft over alle elementen en ik stuur hem een video van de montage kinematica.