Een stroomlijst extraheren uit een 3D-bestand?

Hallo

omdat ik niet stand-by ben op de mycadservice-hulpprogramma's, zou ik graag willen weten of het mogelijk was vanuit een 3D-bestand in . Stap, om een volledige lijst met stromen te extraheren.

Zo heb ik een rechthoekig frame gemaakt met buis met aan de zijkanten een ander deel van de voor- en achterbuizen. Hij kon de 2 secties van buizen met de debieten in de vorm van een tafel naar voren brengen???

Begeleid me alstublieft als het mogelijk is en hoe de constructie van de 3D moet worden gedaan om een betrouwbaar resultaat te verkrijgen.

1 like

Het lijkt me al om je stap om te zetten in een solide

Dus herschep je boom van de schepping

via Feature Works, SolidWorks Pro en Premium lijkt het mij

zie deze tutorial https://www.youtube.com/watch?v=d4QvZ74cINM

Als je eenmaal je boom hebt, hoef je alleen maar de delen onafhankelijk van elkaar te scheiden

Dus spaar elk afzonderlijk door

@+

1 like

Ik zou het bestand native opnieuw opbouwen op SW via de suodé constructie tool, het zal de lijst met de meest bruikbare totale lengte uitvoeren

4 likes

Ja @ MaD Ik ben het helemaal met je eens ;-)

Het hangt af van het type complexiteit van het onderdeel

Maar het probleem is om de juiste kansen te hebben

Het is waar dat als het een eenvoudig chassis is

Het is veel gemakkelijker om helemaal opnieuw op te bouwen ;-)

@+ ;-)

2 likes

GT22 : Inderdaad, het hangt allemaal af van de complexiteit van het hele ding, maar ik ga er vaak van uit dat je moet weten hoe je tijd nuttig kunt verliezen om later tijd te besparen:) (Dit is soms ingewikkeld om te bepalen)

2 likes

Dit is wat ik als voorbeeld heb:

jkj

m.liegeard : Met het oog op de 3D zou ik teruggaan naar een native SW constructie

2 likes