Ik gebruik sinds enkele maanden het ontwerplogboek in Solidworks-onderdelen. Ik voeg veel documenten toe, zoals handleidingen, plannen als het onderdelen van leveranciers zijn of de verschillende versies van plannen in PDF als het om bewerkte onderdelen gaat. Als ik klaar ben met het samenstellen van mijn bedrijf, doe ik het pakket en ga ik voor archivering. Ik wil graag de bestanden uitpakken die in elk van de onderdelen zijn ingekapseld, zodat ik een basis kan bouwen voor mensen die geen Solidworks hebben. Is dit mogelijk? Ik heb veel gezocht zonder resultaat.
Het is, zoals u weet, te vinden in de map Ontwerpwerkmap in de FeatureManager-ontwerpstructuur. Ook toegankelijk met de bestandsverkenner in het taakvenster, onder >dossier_d installatie>\lang\i>taal>\, journal.docx.
Omdat het afzonderlijk toegankelijk is, zoals kantoorbestanden, is het klaar voor distributie zoals het is of in PDF na opslag in formaat. Dit met de pack and go die u alleen WORD-bestanden kan groeperen of gewoon met de bestandsbeheerder.
Dank u voor uw antwoord. Ik heb een fout gemaakt door de woorden krant en map door elkaar te halen. Ik geef een voorbeeld met een afbeelding.
Ik heb hier een in de winkel gekochte lens die ik in mijn product integreer. De leverancier geeft mij een PDF-plan van dit perspectief. Vandaag sleep ik het plan van de leverancier in de ontwerpmap. Aan het einde van mijn project, wanneer ik het afsluit. Dat ik de roedel doe om te gaan. Tekeningen converteren naar PDF's. Enz. Is het mogelijk om alle PDF's, PowerPoint, enz. automatisch uit te pakken? Welke zijn er in de verschillende design mappen gestopt? Om de projectdocumentatie te voeden.
Ik wil hetzelfde doen als Pepino, ik heb een assemblage van standaardonderdelen en aan het einde van het project wil ik dat alle PDF's die in het ontwerplogboek van de verschillende onderdelen zijn ingevoegd, automatisch worden uitgepakt en in dezelfde map worden toegevoegd.
de YP69-macro werkt heel goed als we hem nemen voor wat hij moet doen, namelijk om de functies te laten zien die moeten worden gebruikt om een completere macro te maken waarmee de onderdelen die in de ontwerpwerkmap zijn ingevoegd, kunnen worden geëxporteerd ... Zoals het er nu uitziet, kunt u, met het programma dat standaard in Windows is gedefinieerd, de bestanden openen die zijn ingevoegd in het onderdeel of de assemblage op het eerste niveau die in SW is geladen.
Dus ik krijg het niet aan de praat. Ik heb de tekst gekopieerd/geplakt in een nieuwe macro, maar er gebeurt niets. Ik ben newbi op macro's, ik gebruik ze nooit