Ik ben op zoek naar het uitpakken of archiveren van bestanden via een macro van een Excel-bestand.
Ik heb een macro die documenten in PDM maakt op basis van een sjabloon om een correcte datamap te hebben.
Ik zag op verschillende forums dat er een EPDM-API was waarmee je veel dingen kunt doen, maar ik heb de syntaxis niet gevonden om deze beroemde vergrendeling / ontgrendeling uit te voeren...
Als iemand een voorbeeld heeft, ben ik er helemaal voor.
Ik ben erin geslaagd om te archiveren (wat me het meest interesseert) en extraheren met de gegeven links.
Aan de andere kant, voor het epdm.bas-bestand dat u verstrekt, heb ik een probleem met de functie, Excel herkent IEdmFolder9 niet , het geeft me een foutmelding over het onderwerp. (Ongedefinieerde standaardfout).
heb je de verwijzing naar EPDM in Excel toegevoegd? Als dit het geval is, probeer dan de opdracht opnieuw te typen om te zien welke versie deze u biedt, misschien hebben we niet dezelfde versies anders kun je de aangifte verwijderen, het zal ook werken denk ik
Als ik me goed herinner hoe het werkt, moet je de ID van je bestand in EPDM vinden met het volledige pad en dan kun je het archiveren omdat het pad niet de locatie in EPDM is, is het virtueel het pad in EPDM (ik weet niet of je me volgt ;) )