Hallo
Ik zou een assemblage met al zijn onderdelen moeten verplaatsen, meestal gebruik ik een comp om mee naar huis te nemen, maar wat ik zou willen is dat wanneer ik mijn compositie maak, in plaats van de onderdelen naar een andere map te kopiëren, ik zou willen dat sld ze verplaatst en ze uit de basismap verwijdert, Is het mogelijk? Ik weet niet of ik heel duidelijk was, maar zo ja, hoe?
Alan
Hallo
Maak een CTRL-X op de rugleuning en dan een CTRL-V waar je hem wilt plaatsen, het geheel behoudt de schakels met de onderdelen... De samenstelling die moet worden genomen, is om een complete assemblage te kopiëren met onderdelen die niet in dezelfde map staan als de ASM.
Ja, beëindig het knippen / plakken, bedankt, het is prima, maar ik heb verschillende assemblages in deze map en ik zou er graag maar één in een andere map willen uitpakken
Ik zie 2 mogelijkheden:
- als je MyCadTools hebt, maak dan een compositie om mee te nemen en start dan CleanProject;
- een macro maken (ontwikkelen);
1 like
Hallo
Anders is er met PDM 2018 en + de functie "verplaats de boom" Het werkt bijna hetzelfde als de boomkopie zonder... Kopieën maken
1 like