Ik heb een assemblage van een paar onderdelen, en als ik een schets maak om een extrusie te doen, gebeurt er niets en heb ik geen gebreken bij het weergeven van ??!!!
Als iemand een idee heeft, neem ik het met plezier aan....
Of je bevindt je in de complexe montagemodus (zie de onderkant van het scherm aan de linkerkant) en in dit geval moet je deze deactiveren, of de schetsen staan in de verborgen modus in de bril bovenaan in het midden van de werkende ventilator.
Nee, je moet een compositie maken om mee te nemen door ervoor te kiezen om in een rits op te slaan (arboresecne plat als je toch bezig bent) en deze rits op te bergen.
Nu zet je alleen het sldasm-bestand zonder de sldprt.. Maak een zip-bestand van de map met je onderdelen en assemblage. Daar zullen we iets kunnen zien.
Dat is wat ik zei, de adereindhulzen liggen aan de oppervlakte, ik kijk naar waarom.
@+
Edit: a priori is het wanneer je opvouwt na al je materiaalverwijderingen, kun je je sneden niet direct op het 3D-model maken zonder een "Uitgevouwen" te doen?
Voor mij zit het probleem in het deel SPC-050A-CU502-1_TOLE VAN CM FERRULE , Enlev. mat.-Extru.8 doe je een materiaalafname van 0.1, noodzakelijkerwijs wanneer je het plaatwerk vouwt heb je overlappende vlakken. Bewerken is het werkt om de waarde te verwijderen of te verhogen.
Ok ik ontdekte dat je materiaalverwijdering in je adereindhulzen "door alles" moet zijn, want als je tijdens het vouwen "aan de dikte gebonden" blijft, is er vervorming en gaat het gat niet meer open, vandaar het probleem.
@+
Edit: Eigenlijk is het @OBI WAN dat klopt, het is alleen de verwijdering van materiaal 8 tot 0.1 dat is het probleem