Ik ben overgestapt naar een nieuw project, een klant stuurde me een gebouw in .stp-bestand... Ik heb het bestand gediagnosticeerd, ik heb het geconverteerd naar .asm, enz. enz... De assemblage bestaat uit verschillende dingen: de bouwstructuur uit één stuk, een assemblage bestaande uit een metalen structuur in het gebouw en verschillende industriële machines.
Ik wilde verschillende extrusies op het gebouw aanbrengen (.prt) om enkele elementen die me storen te elimineren en ook om de toekomstige Europarlementariërs te vergemakkelijken die ik zou moeten doen. Helaas, en om de een of andere onbekende reden, is de extrusiefunctie grijs, onmogelijk om te doen wat ik wil... Ik probeerde te vertrouwen op verschillende oppervlakken, in een vliegtuig... Niets te doen, ik heb 2-3 zoekopdrachten over het onderwerp, maar ik kon niets vinden...
Heeft iemand ooit dit probleem gehad? Hoe repareer je het? Bedankt
Dus voor de vraag is het heel simpel: je hebt geen volumelichaam, dus je kunt geen materie verwijderen!! :/
Om nu te bereiken wat je wilt, is de gemakkelijkste manier (vanuit mijn oogpunt, ik ken de details van je behoefte niet!) om de "geïmporteerde surfaceXX" -functies die je niet nodig hebt te verwijderen (deactiveren, niet noodzakelijkerwijs permanent verwijderen).
Haaarf... Het is waar... Geen bezuinigingen mogelijk als er geen volume is :s
Het probleem is dat er een goede pollepel geïmporteerde oppervlakken is... Als je ziet dat een eenvoudige muur is opgebouwd uit 10-15 geïmporteerde oppervlakken... Waarom werken mijn klanten niet gewoon aan Solidworks... Ik heb het gevoel dat ik meer tijd besteed aan het debuggen van de bestanden van mijn klanten dan aan het ontwerpen van hun machines:(
Het doet me niet denken aan goede herinneringen aan dit alles. Toen ik mallen aan het maken was, hebben we ook goed gelachen met de onderdelen van de klant in Step, die opnieuw genaaid moesten worden etc etc (vreugde van volume)
Anders kunt u uw stuk niet naaien en vervolgens de vulfunctie uitvoeren?
Eerlijk gezegd niet, meer dan dat heb ik niet geprobeerd, maar ik heb een goede vriend die me vertelt dat dit formaat geleidelijk het universele formaat wordt in de bouwwereld.
Ik denk dat Joss.G zijn klant moet vragen of dit soort formaat aan hem kan worden verstrekt, aangezien hij net aan zijn project begint en dan zal hij kunnen oordelen....
Ik kom niet echt rond, ik heb amper tijd om over te schakelen naar Lynkoa, we zitten midden in een puinhoop op kantoor, ik heb 3 verschillende bestanden gekregen en ik heb grote problemen op een bouwplaats dus ik ben niet opgeschoten wat betreft de conversie naar volume...
Ik heb mijn klant om andere bestandsformaten gevraagd, geen antwoorden van hem en ik heb hem nog niet opnieuw gelanceerd... De site is voorlopig aan de kant, we hebben andere nogal dringende prioriteiten...
Maar ik heb alles in gedachten wat je me hebt verteld ^^ het zal me binnenkort van pas komen;)