Ontbrekend onderdeel gezicht

Hallo

Ik heb een kant die verdwenen is op mijn stuk, hoe kan ik die weer laten verschijnen?

Bedankt

probleme-solid.png
1 like

Zeer goede vraag, @Idole 69.

In afwachting van een geldig antwoord, zo niet, dan zal ik vanavond het antwoord geven.

1 like

BEDANKT

SPANNING!!!!!!!

2 likes

Probeer weer in je boom te klimmen om te zien wanneer je gezicht verdwijnt

@+

1 like

Hallo, probeer het materiaal te veranderen en kijk hier in de instellingen dat de beeldkwaliteit niet te veel op perf is. in plaats van kwaliteit!

Cdt

Ps: het is net als de leraar die een van zijn studenten ondervroeg!! (is het niet @alain. ERP??? ;)

3 likes

- Welke versie van SW?
- Heeft u de machine uitgeschakeld en opnieuw opgestart?

2 likes

Sterker nog, het ruikt naar de leraar die zijn stagiaire wil laten wennen aan het stellen van vragen over Lynkoa.

Ik kijk hoe hij het doet

2 likes

Anders ligt het antwoord in de waarom hij erin slaagde zijn gezicht onzichtbaar te maken...

Een klik met de rechtermuisknop waarschijnlijk...

1 like

Dus ik ben degene die het beste antwoord heeft??? Ik dacht dat hij een student was!!   (stagiaire) LOL

Welkom op het forum @Idole 69!!

3 likes

Bedankt, ik heb het gevonden

Oplossing:

Wanneer u op een gezicht klikt en Rechterknop: Transparantie wijzigen doet, wordt het gezicht onzichtbaar.

1 like

Om de zichtbaarheid van uw gezicht terug te krijgen, moet u met de rechtermuisknop klikken waar het gezicht is, op "Andere selecteren" drukken met de Ctrl-toets en "Transparantie wijzigen" deselecteren.

Daar ga je

2 likes