Hallo
Ik heb een kant die verdwenen is op mijn stuk, hoe kan ik die weer laten verschijnen?
Bedankt
probleme-solid.png
Hallo
Ik heb een kant die verdwenen is op mijn stuk, hoe kan ik die weer laten verschijnen?
Bedankt
Zeer goede vraag, @Idole 69.
In afwachting van een geldig antwoord, zo niet, dan zal ik vanavond het antwoord geven.
BEDANKT
SPANNING!!!!!!!
Probeer weer in je boom te klimmen om te zien wanneer je gezicht verdwijnt
@+
Hallo, probeer het materiaal te veranderen en kijk hier in de instellingen dat de beeldkwaliteit niet te veel op perf is. in plaats van kwaliteit!
Cdt
Ps: het is net als de leraar die een van zijn studenten ondervroeg!! (is het niet @alain. ERP??? ;)
- Welke versie van SW?
- Heeft u de machine uitgeschakeld en opnieuw opgestart?
Sterker nog, het ruikt naar de leraar die zijn stagiaire wil laten wennen aan het stellen van vragen over Lynkoa.
Ik kijk hoe hij het doet
Anders ligt het antwoord in de waarom hij erin slaagde zijn gezicht onzichtbaar te maken...
Een klik met de rechtermuisknop waarschijnlijk...
Dus ik ben degene die het beste antwoord heeft??? Ik dacht dat hij een student was!! (stagiaire) LOL
Welkom op het forum @Idole 69!!
Bedankt, ik heb het gevonden
Oplossing:
Wanneer u op een gezicht klikt en Rechterknop: Transparantie wijzigen doet, wordt het gezicht onzichtbaar.
Om de zichtbaarheid van uw gezicht terug te krijgen, moet u met de rechtermuisknop klikken waar het gezicht is, op "Andere selecteren" drukken met de Ctrl-toets en "Transparantie wijzigen" deselecteren.
Daar ga je