Hallo
Ik ontwierp een dienblad met repeaters, waarop ik vervolgens een rechthoekige vorm heb toegevoegd. Tot zover alles goed, maar als ik een straal in de rechthoekige vorm toevoeg, wordt de bovenkant transparant!
Bedankt voor je hulp.
Cdt
Fred
Hallo
Ik ontwierp een dienblad met repeaters, waarop ik vervolgens een rechthoekige vorm heb toegevoegd. Tot zover alles goed, maar als ik een straal in de rechthoekige vorm toevoeg, wordt de bovenkant transparant!
Bedankt voor je hulp.
Cdt
Fred
Hallo
Shift + klik om het gezicht te selecteren en deselecteer vervolgens in de contextmenubalk die verschijnt de transparantie om naar wens terug te zetten.
Of (indien van toepassing)
Shift + klik met de rechtermuisknop om het gezicht te selecteren en de opties weer te geven, en deselecteer de transparantie van het gezicht om naar wens terug te keren.
Hallo
Mijn indruk is dat het niet zozeer een probleem van transparantie is als wel van geometrie. De filet moet de geometrie van het gezicht aantasten, die verdwijnt en een leegte creëert. Eerst moet je op opnieuw opbouwen klikken. Als het niet beter is, controleer dan of het gezicht nog bestaat.
In het slechtste geval kunt u het blad misschien vervangen door schetsbladeren.
Een meetkundig probleem hier misschien??