De beschrijving weergeven in Windows-vensters

Hallo

Ik wil graag dat het automatisch in mijn mappen en submappen verschijnt dat ik het beschrijvingstabblad naast de "naam" aanmaak, "de" "type" enz. heb gewijzigd. In feite weet ik hoe ik het in een map moet doen (klik met de rechtermuisknop, andere en controleer de beschrijving). Maar het punt is dat ik zou willen dat het beschrijvingstabblad automatisch wordt geplaatst wanneer ik de map maak. Ik weet dat ik meer weet over Windows dan je hoeft te zien, maar het is nog steeds gerelateerd aan SW, dus ik sta mezelf nog steeds toe om de vraag hier te stellen. Als iemand een idee heeft.

Bij voorbaat dank. 

Als ik het goed begrepen heb, wil je dat er een "beschrijving" kolom aanwezig is in het venstervenster (zoals op de bijgevoegde afbeelding)

Klik gewoon met de rechtermuisknop in de lege ruimte en ga vervolgens naar "sorteren op" en selecteer "andere"

Er verschijnt een lijst met selectievakjes. Vink het vakje "Beschrijving" aan en ok

description.png

Dank je wel Bart, maar zoals ik al zei in mijn vraag weet ik hoe ik het in een bestand moet doen.

Ik zou zelfs willen dat wanneer ik mappen of submappen maak, de beschrijvingskolom automatisch wordt geplaatst zonder dat ik de manipulatie heb. te doen. Ik heb geprobeerd te zien in de Windows-instellingen , maar ik kon niets vinden.

Als iemand een idee heeft.

Hoi Paille1384,

De bediening is eenvoudig, u klikt met de rechtermuisknop op de kolom en vervolgens voegt u de gewenste kolom toe.

Vervolgens klikt u op het tabblad Windows-weergave op Opties en vervolgens op:

Wijzig de opties van mappen en zoeken, dan ga je naar het tabblad Weergave en klik je op: Toepassen op mappen, je valideert met Ja op het bericht.

Zie bijgevoegde video

A+

Mick

dossiers.wmv
4 likes

Perfect dank je wel mcordero.

Klein dingetje ik ben op Windows 7, maar het knijpen is hetzelfde in plaats van naar de optie tabblad dat ik niet heb moet je gaan naar "georganiseerd" dan zoals je aangegeven "map opties en zoeken" weergave tabblad en ten slotte van toepassing op mappen.

Nogmaals bedankt en een fijne dag verder.