Hallo
Hoe laat je het vlakken van een assemblage samenvallen met dat van het eerste geïmporteerde onderdeel?
Bij voorbaat dank
Doe-het-zelf
Hallo
Hoe laat je het vlakken van een assemblage samenvallen met dat van het eerste geïmporteerde onderdeel?
Bij voorbaat dank
Doe-het-zelf
Hallo
Normaal gesproken, als u met de rechtermuisknop op het 1e stuk klikt, kunt u het loslaten en positioneren zoals u wilt.
+1 en om dit af te maken is wat de (f) voor de naam van het stuk voorstelt.
(f)= bevroren deel (zoals alle eerste montageonderdelen)
Goedenavond
Wanneer het eerste onderdeel in het geheel wordt geschoven, is het voldoende om het op de oorsprong van het geheel te "plaatsen", zodat de voor-/rechter-/bovenste vlakken hetzelfde zijn voor het onderdeel en het geheel.
Geïnspireerd door Cobra, zodra het stuk is bevrijd, beperk ik elk vlak van het stuk met het overeenkomstige vlak van de assemblage.
Fuz3d, bedankt voor de tip, ik wist het trouwens niet, is er een tafel voor dit soort borden?
Cyril, geweldig, het werkt.
Hallo
Voor de "tabel" met geheugentekens, het is in de help (ik zal het maandag controleren).
Anders eenvoudig:
(f): vast
(-): vrij (ten minste één vrijheidsgraad)
Niets: volledig beperkt
Standaard in plaats van de oorsprong of een vliegtuig te selecteren en het onderdeel te laten vallen.
Het enige wat u hoeft te doen is valideren op de V (in groen naast het rode kruis) in het linkervenster en deze legt standaard de oorsprong van de assemblage op die van het geïmporteerde onderdeel (en dus de plannen)
Er is een eenvoudigere manier: zet een overeenkomst tussen de 2 oorsprongen
Ter vervollediging:
(+): overbelast
Geweldig, nogmaals bedankt
Doe-het-zelf