Laat de Bibliotheek volgen tussen 2 licenties (SW 2014 tot 2021)

Ik heb net de 2021 versie van SolidWorks genomen en moet mijn set overnemen van een eerdere versie (2014).

Helaas kan ik het pad van de stukken die ik in mijn "persoonlijke" bibliotheek heb niet volgen zonder zelf naar het nieuwe pad van elk stuk te moeten zoeken.

Ik moest overstappen van Dropbox naar Synology, ik weet niet of het impact heeft.

Hallo

Ik weet echter niet zeker of ik het probleem begrijp, als de toegangspaden zijn gewijzigd, verliest SW noodzakelijkerwijs deze links.

Als het daarentegen een probleem is om de toegang tot bibliotheekbestanden via de ontwerpbibliotheek in te stellen, hoeft u alleen maar het pad opnieuw aan te geven in de algemene opties (bestandslocatie en vervolgens ontwerpbibliotheek) of het rechtstreeks in de bibliotheek toe te voegen.

1 like

Hallo 

Ja, het pad is gewijzigd na de verandering van Dropbox naar Synology...

Na een verandering van toren maakte het bedrijf van de gelegenheid gebruik om over te stappen van Dropbox naar Synology. Maar het probleem is dat de paden van de standaardonderdelen die ik in mijn bibliotheek had gemaakt niet volgen, wat volkomen normaal is omdat de paden niet meer hetzelfde zijn. Maar ik zou graag het nieuwe pad van deze onderdelen terug willen kunnen zetten zonder het geval voor geval handmatig te hoeven doen... Onmogelijk gezien de hoeveelheid! 

Ik heb een twijfel omdat ik het een paar jaar niet heb gebruikt omdat het het openen van bestanden vertraagde, maar door deze referentie te controleren en je paden toe te voegen aan de nieuwe bibliotheek in "Ga naar referentiedocumenten", lijkt het mij dat als het geen onderdeel vindt (verkeerde pad), het zoekt in het opgegeven pad.

Voorbeeld voor:

D:\Temp\Temp1\temp2\part1.sldprt

Hij zal zoeken in

G:\Temp\Temp1\temp2\part1.sldprt

Als u de G:\-schijf toevoegt aan de referentiedocumenten.

Anders is de gemakkelijkste manier waarschijnlijk om samen te werken met uw IT-afdeling om ervoor te zorgen dat de namen van de paden hetzelfde blijven ondanks de verandering van hardware (ik heb bijvoorbeeld mijn wifi-toegangspunt van mijn SFR-box met de naam freebox_xyz: ik wilde niet al mijn verbonden objecten opnieuw configureren, dus heb ik de box opnieuw geconfigureerd). U moet een manier hebben om de naam en het pad van uw Synology te hernoemen om strikt zoals uw oude Dropbox te worden genoemd.

1 like