Een baas maken van een logo met een letter erin?

Hallo 

Ik ben op zoek naar een baas te maken van een logo.
Mijn probleem is dat de baas het niet direct wil doen.
Ik zou de optie "geselecteerde contouren"  in de baasfunctie kunnen gebruiken, maar ik wil dit vermijden (niet snel genoeg).

Heeft u een idee of oplossing?

Het belangrijkste is om de R in de dubbele cirkel te houden.

Bedankt

Jasz, SW 2015 SP4. 0

logo_r.sldblk

Hallo

Waarom gaat het selecteren van zones niet snel genoeg? Het voegt slechts twee klikken toe!

@+

4 likes

Hallo

Ja, net als Coyote denk ik dat het selecteren van de zones nog steeds het snelst is.

Anders is er ook de techniek van de gedeelde schets en twee extrusies.

Of doe de twee schetsen apart haha. Ok ik ga uit -> [ ]

3 likes

In de optie "geselecteerde landen" kunt u met de rechtermuisknop op uw R klikken en "Lus selecteren" of "kanaal selecteren" doen om sneller te zijn dan segment voor segment.

Met twee contouren in elkaar zou je geen problemen hebben omdat er maar één oplossing is om te extruderen.

In jouw geval heb je een omtrek binnen een contour, in een contour binnen een contour, hij kan niet kiezen waarom wat hij moet extruderen, het kan je dubbele cirkel zijn, de binnenkant van de R, de buitenkant van de R ...

Ik denk dat je geen andere keuze hebt dan contouren te kiezen

2 likes

Ja, net als de anderen...

Ik begrijp niet wat lang is. Eén klik per regio, dus 2 klikken en valideren.

2 likes

Re

Ik herhaal, maar ik doe geen moeite met de selectie van contouren (lussen en bedrijf) in de functie, ik ga naar het gebied "geselecteerde contouren", dan selecteer ik de gebieden (binnen de R en binnen de twee cirkels), dus ik heb een fout gemaakt drie klikken.

@+

zone.jpg
3 likes

Hallo

Zoals al mijn hogescholen; Als je meerdere contouren hebt, zijn er alleen "geselecteerde contouren",  anders moet je je schets in tweeën verslappen en heb je ook twee bosse-functies...   Hij heeft geen andere oplossing...

contours_selectionnes.jpg
2 likes

Als het om een enkele handeling gaat, zijn de bovenstaande oplossingen allemaal geldig.

Als het is om de bewerking op X onderdelen te herhalen, moet u mogelijk een bibliotheekfunctie maken.

2 likes

Hallo

U kunt meerdere keren achter elkaar extruderen uit dezelfde schets, uw schets zichtbaar maken en één voor één de gebieden selecteren die u wilt extruderen (hier kunt u bijvoorbeeld de functie Extruder van dezelfde schets 4 keer achter elkaar gebruiken ).

Vriendelijke groeten

Hallo

Dank u voor uw antwoord.

Het is te lang om de contouren te selecteren, omdat het deel uitmaakt van een groter logo waar je meer dan 30 contouren zou moeten selecteren. Niet mogelijk dus.

Op dit moment is de beste oplossing dan op dit moment om mijn markering in 2 delen te doen.

Ik ga proberen een bibliotheekfunctie uit te voeren om te zien of ik dat in één bewerking kan doen. (dank je wel PhilippeB)