Haalbaarheid van plaatwerkdelen

Hoi allemaal

Ik wil graag een 15/10 plaatstalen behuizing laten maken, maar ik weet niet of mijn onderdeel haalbaar is (bevestigd is het onderdeel) en het is onmogelijk om het uit te klappen.

Bij voorbaat dank

capotage.sldprt
capot.png

Hallo

Er zijn geen problemen met dit soort onderdelen. Natuurlijk , afhankelijk van het volume, zul je met de plaatwerkformaten moeten spelen en kijken of je het in één stuk of meerdere kunt passeren.

Vriendelijke groeten

2 likes

Ik heb niet dezelfde versie als jij, maar ik stel me voor dat het in één lichaam is gemaakt. Klopt dat?

1 like

Hallo

Het stelt me gerust over de haalbaarheid, 

Wat betreft het ontwerp, ja in een en hetzelfde lichaam, maar niet de mogelijkheid om het uit te vouwen, ik dacht aan de kauwsnacks die je zouden kunnen verknoeien?

Vriendelijke groeten 

Ja, inkepingen zijn zeker niet gepast! In de plaatwerkfunctie is er de mogelijkheid om de schets van elke bocht afzonderlijk te corrigeren.

Hallo

Omdat ik SW 2022 niet had, heb ik een model van de behuizing herbouwd met behulp van de basisfuncties van plaatwerk (SW 2021).
Zoals opgemerkt door @contact_168, zijn de schetsen van de vouwen aangepast om overlapping te voorkomen.
Aan te passen aan uw afmetingen...

Vriendelijke groeten.

capotage_1.sldprt
1 like

Dit is echt goede informatie om te delen. Bedankt voor het delen van  myfiosgateway.com

MOBDRO

Heel erg bedankt heren voor jullie hulp, het was erg nuttig voor mij

Vriendelijke groeten