Verplaats Solidworks (SPR) naar voren. Met mij

Hallo;

Als je net zo gefrustreerd bent als ik door het feit dat je geen mechanische of geavanceerde beperkingen kunt gebruiken met de optie " Kopiëren met beperkingen ", kom dan en  steun mijn stem voor de
SPR 390333 : "Functionaliteit toevoegen voor het kopiëren van geavanceerde, mechanische en vergrendelde mates in 'copy with mates' ( width mate )".
Om dit te doen, als u onder Solidworks-onderhoud staat en u een "Administrator/Customer"-account  heeft
Op de website: https://my.solidworks.com/?lang=fr

Via het klantenportaal (via het beheerdersportaal):

Zoeken naar: 390333
Of zoek naar de tekst:  Functionaliteit voor kopiëren toevoegen geavanceerd

klik op de SPR: en "Stem" voor dit verbeteringsverzoek:

Vul vervolgens de kleine gevraagde informatie in (uw versie van Solidworks, dan een kleine tekst waarin wordt gerechtvaardigd waarom u deze verbetering wilt...)

Hoe meer stemmen er zijn, hoe meer Solidworks zich over deze functie zal buigen.
Trouwens, ik nodig je uit om eens te kijken naar de andere verzoeken, waarvan sommige waarschijnlijk interessant voor je zijn.
(Het zou waarschijnlijk interessant zijn om uw verzoeken om verbeteringen, die al bestaan in de vorm van SPR's, op te sommen die u het meest interesseren..... om over na te denken)
Hartelijk dank voor uw deelname.....

Vriendelijke groeten.

2 likes

Hallo mijn lieve @Maclane    ;-)

Kunt u ons vertellen wat u erg stoort aan de optie " Kopiëren met beperkingen "?

Ik gebruik het vaak en het is best handig. Door ervoor te zorgen dat de sequenties in dezelfde richting worden geketend als de initiële beperkingen, werkt het goed met limieten, namelijk dat we dit niet kunnen doen in het geval van symmetrische delen.

Deze functie is traag, maar ik heb geen andere opties dan dat.

(NOG TE BESPREKEN)

Met vriendelijke groet

Wat @Maclane frustreert, is dat ik deze functie niet kan gebruiken voor mechanische of geavanceerde belasting.

Ik ben het op dit punt met hem eens en zal dan ook mijn bijdrage leveren aan deze verbetering.

1 like

Ja sbadenis (bedankt voor je deelname), dat klopt, ik zou graag in staat zijn om de beperkingen van groeven, de vergrendelde coaxialiteiten en de dia's (onder andere) te kopiëren.

Mijn beste Zozo_mp. We wachten op uw stem ;-)

1 like

Feit

Bedankt voor uw deelname : jf1 :+1:

1 like

Hallo
Ook feit, het is duidelijk dat ik het op prijs zou stellen om de functie "kopiëren met beperkingen" te kunnen gebruiken op de "groef"-beperking in het bijzonder (schroef bijvoorbeeld in een sleufgat).

1 like

Ik sluit deze discussie... Dank u voor uw deelname. :grinning: :grinning: :grinning:

=> Let op: de Enhancement Request (SPR) is nog steeds actief op de Solidworks-site, dus aarzel niet om te stemmen. (MySolidWorks - Officiële SOLIDWORKS-community)

Vriendelijke groeten.

2 likes