Deelfamilie gekoppeld aan een Excel-bestand

Hallo allemaal,

We zijn bezig met het aanpassen van onze schroevenbibliotheek... en ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om het Excel-bestand van de onderdelenfamilie uit te besteden.

Bij het maken van de artikelfamilie heb ik het volgende geselecteerd:

• Uit het bestand (toen heb ik de locatie van het Excel-bestand aangegeven)
  • Link naar bestand

In bestandsgrootte win ik een beetje (maar het is niet significant).

Aan de andere kant denk ik dat het gemakkelijker is om op tourt aan te passen als je meer dan 600 regels hebt zoals wij!!

Maakt iemand deze families van stukken op deze manier? Zo ja, zijn er valkuilen?

Hallo

Waarom is het gemakkelijker aan te passen?

We gebruiken bestanden die zijn opgenomen in het SolidWorks-bestand en om te wijzigen doen we "bewerken in een nieuw venster" en het werkt erg goed.

3 likes

Hoi flegendre,

We hebben het geprobeerd en we kwamen snel terug bij het bestand dat in het stuk was opgenomen. De reden hiervoor was een zeer lange opnametijd.

Aangezien de schroeven bijna alle assemblages betreffen, wordt het al snel erg pijnlijk? Door het externe bestand te verwijderen geen zorgen meer.

Zoals Lucas zegt 

Om te bewerken, moet u in een nieuw venster openen

Tot ziens.

5 likes

Hallo

Ik sluit me aan bij mijn collega's, ook wij hebben getest en we gingen snel terug....

1 like

Ik dacht dat ik er serieuzer in geïnteresseerd was, maar het smoorde het project in de kiem.

Tijd en geld bespaard:)

2 likes

Hallo allemaal

Het is echt een vervelende situatie, maar helaas weet ik er niet echt  iets van en kan ik je geen echte oplossing geven, maar ik raad je aan om deze site te bezoeken in plaats http://excel.developpez.com/ . Meestal was ik in staat om effectieve en zeer duidelijke oplossingen te vinden  voor al mijn problemen met betrekking tot de wereld van applicaties, ontwerp, ontwikkeling, enz..... Kortom, alles wat met de wereld van het web te maken heeft en vele andere eenvoudige en praktische tips die voornamelijk rond Excel draaien. Met een beetje geluk vind je alle juiste technieken en informatie om dit soort problemen op te lossen. Vergeet niet om hier te delen als je iets hebt gevonden. Van mijn kant zal ik proberen ook wat meer te weten te komen.  En tot ziens, hoop ik 

1 like