Ik zit met een probleem omdat ik een externe kopie van het Excel-bestand van de onderdeelfamilie heb opgeslagen, die ik vervolgens heb gekoppeld aan het interne bestand bij SDW.
Ik breng wijzigingen aan in het interne Excel-bestand en wanneer ik het onderdeel probeer op te slaan, doet het probleem zich voor, er wordt een foutmelding weergegeven (zie PJ) waardoor ik niet kan om de back-up uit te voeren.
Ik zou graag willen weten waar deze fout vandaan komt en hoe ik deze kan oplossen.
Als u een artikelfamilie wilt maken, moet u de namen definiëren van de configuraties die moeten worden gemaakt en de parameters die moeten worden gecontroleerd, en vervolgens waarden aan de parameters toewijzen.
U kunt op verschillende manieren een deelfamilie aanmaken:
Voeg een nieuwe, lege artikelfamilie in de sjabloon in en voer de informatie hierover in het werkblad in. Als je klaar bent, worden er automatisch nieuwe configuraties gemaakt in het sjabloon.
Instrueer de SolidWorks-software om de onderdeelfamilie automatisch te maken. SolidWorks laadt alle geconfigureerde parameters en de bijbehorende waarden van een onderdeel of assemblage.
Maak het werkblad voor een werkblad voor een werkbladfamilie afzonderlijk in Microsoft Excel. Sla de spreadsheet op en voeg deze vervolgens in het sjabloondocument in om de configuraties te maken.
U kunt een onvoltooide spreadsheet invoegen en deze later bewerken om configuraties toe te voegen, nieuwe instellingen te beheren of waarden bij te werken.
Bij het gebruik van deelfamilies in de SolidWorks-software is het belangrijk dat ze correct zijn geformatteerd.