Hoi allemaal
Ik heb bestanden ontvangen die in het Creo zijn gemaakt.
Ik gebruik de FeatureWorks-functie om ze te kunnen gebruiken en bewerken.
Helaas gebruikt het elke keer dat het wordt gemaakt niet het juiste bestandssjabloon en moet ik systematisch de verschillende instellingen in "optie/documenteigenschappen" wijzigen.
Kan iemand mij de procedure geven voor het opslaan van een documentsjabloon voor bestanden die in FeatureWorks zijn geïmporteerd?
Bij voorbaat dank
Hallo
Misschien in Systeemoptie en vervolgens in Standaardsjablonen, als u "Vraag de gebruiker om een documentsjabloon te selecteren" aanvinkt
Vervolgens maakt u een onderdeelsjabloon met de gewenste parameters en slaat u deze op als deelsjablonen, bijvoorbeeld door deze FeatureWorks te noemen.
Hallo;
Voor een Assembly is het altijd mogelijk om deze in een documentsjabloon* te slepen. SLDASM (nieuw Assembly-document) en ontleed het vervolgens (klik met de rechtermuisknop) om terug te keren naar de oorspronkelijke FeatureTree.
… en sla de nieuwe assemblage op.
Voor de onderdelen is het iets ingewikkelder (maar niet zo veel).
Voeg uw component in een nieuw documentonderdeel (documentsjabloon) in alsof u een afgeleid onderdeel maakt, Controleer de optie " Verbreek de link met het originele onderdeel":
En verwijder (optioneel) de map die in de featureTree is gemaakt.
Sla dan op.
Vriendelijke groeten.