Felicitaties aan @DoubleL voor zijn eerste voorstellen voor de uitdaging!! Aarzel niet om zijn meer dan originele creaties te gaan bekijken en altijd te sterven van het lachen dankzij zijn verwijzingen naar de films uit onze kindertijd!! Bekijk de voorstellen
Pas op, de lat ligt hoog dit jaar!! We kijken uit naar de volgende voorstellen:) Wie wordt de grote winnaar van de challenge??
Kleine vraag over de uitdaging, we hadden graag willen deelnemen, maar het probleem is dat wordt opgemerkt dat om deel te nemen je in Frankrijk moet wonen, en wij wonen in Zwitserland.
De vraag is, zullen we nog steeds kunnen deelnemen? (zelfs als we dat volgens de regels zijn, krijgen we geen prijs) Gewoon om deel te nemen en een aantal ideeën te delen die interessant kunnen zijn:)
Om administratieve redenen verdient het inderdaad de voorkeur dat de wedstrijd in Frankrijk plaatsvindt, maar u kunt nog steeds met plezier deelnemen! :) Gezien de huidige situatie worden cadeaus per post verstuurd dus geen probleem;)
@OBI WAN, ik twijfel er niet aan dat je tijd zult vinden, ik kijk uit naar je creatie!!
@OBI WAN heb ik de voorstellen hier neergezet zodat je ze kunt zien totdat het probleem is opgelost! Deze creaties uit films uit onze kindertijd doen me direct denken aan Star Wars;)
Kleine vraag is of de minion-helikopter al heeft gevlogen, want aangezien er geen tegenrotor is, zal de schattige chti op zichzelf draaien, vooral gezien zijn cilindrische vorm, dus zonder ruwheid die hem anders zou hebben verhinderd om te draaien.
Ik weet niet of het in de wedstrijd de bedoeling is dat de UFO moet vliegen :maar als dat het geval is, heb je tot december om de tegenrotatie te doen ;-) ;)
Vriendelijke groeten
PS: Ik hou van het idee om de tanden van Scrat te gebruiken als haak voor de elastiek. Ik hield ook van de blauwdruk op Groo's bureaublad.
Nieuwe week en nieuwe voorstellen!! Nogmaals gefeliciteerd aan Double L voor zijn 3e voorstel en een dikke proficiat aan ac cobra 427 die heeft deelgenomen aan de wedstrijd!! Al 2 mensen op het podium, wie zal ze kunnen onttronen? ;)
Weer veel succes aan iedereen!! Fijne dag, Coralie :)
Ik zit in een intense gamberge-fase en ik zou een van de uitdagers zijn, want het is een uitdaging ;-)
Het zal hard aankomen (TADAaaaa), wat niet wil zeggen dat het zo mooi zal zijn als het model van @DoubleL nagesynchroniseerd door dokter Néfiolio, om nog maar te zwijgen van dat van @ac cobra waardoor ik het risico loop een tintje te maken.
Een aanwijzing die ik al heb gegeven met de titel van het project dat ik zou presenteren: Plastisérius Ruberus Flapiss Elegantum (ik moet "Long Range" toevoegen).
Andere aanwijzingen: a) dit is de naam die wordt gegeven aan een MALE-drone van de 4e generatie b) Het kan de vijand in drone-versie misleiden door zijn niet-stealth. c) hij houdt van vis d) het is de Tolteekse hiëroglief van Atzlan, e) Zijn vijand is de valk
Was je ook bezig met raadsels? :p Ik heb het antwoord nog niet, maar ik denk dat het een geweldige vliegmachine wordt !! Ik kan niet wachten om dat te zien:)