Wanneer u de onderdelen van een merk in een tekening verbergt, wordt het kader van de weergave automatisch bijgewerkt. (Edit: en als je de body van een kamer ook verbergt!)
Maar er is één detail dat uw ongemak kan verklaren: annotaties of schetsentiteiten kunnen aan deze weergave worden gekoppeld, zonder dat u dat van plan bent. Dit is meestal te zien door het kader van de weergave vast te pakken en te verplaatsen. Als andere elementen tegelijkertijd bewegen, zijn ze gekoppeld aan deze weergave.
Ik heb de indruk dat het een mechanisch gelast onderdelenplan is, in plaats van het verbergen van de lichamen, is het beter om "de lichamen te selecteren" in het weergavepaneel
Bedankt Bart, ik heb er niet aan gedacht om het uitzicht bij te snijden, het idee is goed en ik zou deze methode toepassen.
Benoit, ja het probleem van annotaties en regels is me al overkomen, maar hier is het niet het geval, en inderdaad normaal gesproken wordt het venster automatisch op de juiste grootte ingesteld, maar het werkt niet altijd.
Stefbeno, ik heb dit tabblad niet onder het tabblad "standaard", hoe kan ik het krijgen?
Is uw tekening van een assemblage of een onderdeel? Als het een assemblage is, is het normaal dat je de knop "Body Selection" niet hebt. Als het een kamer is, is het niet normaal.
Oh oke, ik werk goed aan een assemblage, normaal werk ik met een multi-body onderdeel in mechanisch gelast maar sommige onderdelen moesten worden vastgeschroefd en toen werd besloten om ze te lassen, dus ik ben gedwongen om aan een assemblage te werken.