MEP-opnamevenster in DXF/DWG niet gevonden

Hallo

Tot nu toe had ik dit probleem niet, maar zonder reden, als ik een tekening in .dxf wil opslaan, heb ik nergens meer toegang toe op solidworks (alle toetsen zijn grijs).

Ik denk dat het komt omdat ik op "Ok" moet klikken in het venster "Solidworks naar DWF/DWG-projectie" (het venster met de kleurkeuze die normaal gesproken verschijnt na het venster waarin het ons waarschuwt dat de schaal kan veranderen). Het probleem is er omdat ik dit venster niet meer kan zien en ik kan het niet vinden.

Heb je een oplossing om me alsjeblieft te brengen?

Misschien het venster verplaatsen vanuit de solidworks-opdrachtinterface? (Ik weet niet meer waar ik het kan vinden of hoe het heet of hoe het werkt :P).

Ik denk dat je van een configuratie met 2 schermen naar een configuratie met 1 scherm bent gegaan?
Zo ja, kijk dan in de Windows-instellingen (klik met de rechtermuisknop op de bureaublad-/weergave-instellingen), scroll naar beneden, onder het kopje "meerdere beeldschermen", kies "dupliceren".
Hopelijk komt het raam terug.

1 like

Stefbeno,

Ik denk inderdaad dat het probleem voortkomt uit het feit dat ik met 2 schermen werk en dat ik van de ene naar de andere overschakel mijn solidworks-vensters .

Dus ik heb getest wat je me aanbood, maar helaas werkte het niet.

Toch bedankt dat je de tijd hebt genomen om me te antwoorden.