Hallo
Ik gebruik Draftsight 2021 x64 en wanneer ik het instellingenvenster wil openen (klik met de rechtermuisknop), lijkt het te openen, maar ik kan het niet zien, ik kan het niet vinden. Ik heb al een onderwerp op het forum gezien, ik heb de beschreven dingen gedaan (schermresolutie wijzigen, een enkel scherm gebruiken, gebruikersinstellingen resetten) en uiteindelijk heb ik de software verwijderd en vervolgens volledig opnieuw geïnstalleerd, het probleem is er nog steeds.
Nog iets om me te adviseren om me te helpen?
Bij voorbaat dank,
Thomas
Hallo
Het resetten van de gebruikersinstellingen zou inderdaad het probleem moeten oplossen,
Heeft u de volledige Draftsight-map hernoemd naar C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming? je kunt jezelf op een enkel scherm plaatsen voor deze manipulatie,
Met vriendelijke groet, fijne dag
Hallo
Ja, ik heb het hernoemd Draftsight_old en geen verandering :(
Re
Ik heb net de test gedaan op mijn dubbele scherm en aan mijn kant komt het venster terug naar het draftsight-scherm,
Na het hernoemen van de map, heb je bij de 1e start draftsight het acceptatievenster van de licentieovereenkomst, waar je op "accepteren" moet klikken?
Ik had het acceptatievenster niet tijdens de 1e manipulatie, ik heb het gewoon opnieuw gedaan en deze keer werkt het.
Ik had 2 Drafsight-mappen, 1 in Roaming en vervolgens Dassaults Systems en de andere in Roaming, ik heb de 2 hernoemd.
Dank je wel:)
Geweldig, aarzel niet om het onderwerp in resolutie te zetten, voor het geval iemand het probleem tegenkomt,
Lekker de dag afsluiten ;)!