Hoi allemaal Een medewerker gebruikte Solidworks 2022 op Windows 10 pro. Na een verandering van computer is hij overgestapt op Windows 11 (hij is de enige die hem in de groep heeft). Sinds deze wijziging, wanneer hij de eigenschappen van de gelaste onderdelen wil invoeren (klik met de rechtermuisknop op een gelast onderdeel in de boomweergave en vervolgens op " eigenschappen "), lijkt het erop dat het eigenschappenvenster wordt geopend, maar we kunnen het niet vinden. We hebben de combinaties van Windows + rechts of links geprobeerd, maar het helpt niet. Ook kan het, na het klikken op eigendom, alleen inzoomen of dat deel verplaatsen (alle andere functies zijn bevroren). We hebben het geprobeerd met 1 of 2 schermen, maar het probleem is hetzelfde. Heb je dit probleem ooit gehad? Zo ja, hoe heb je het opgelost?
Of, afhankelijk van het type account, is het hier: Computer\HKEY_USERS\ (vol met decoderingen) \SOFTWARE\SolidWorks\SOLIDWORKS 2020\Gebruikersinterface\Dialogen
Dit zal SW starten met het fabrieksprofiel (niet geconfigureerd) voor 1 keer opstarten (de volgende wordt opnieuw gedaan met het opgeslagen gebruikersprofiel. Hiermee kunt u zien of het afkomstig is van het gebruikersprofiel of niet, of dat het afkomstig is van SW (slechte installatie, beschadigd bestand...)
Onmogelijk. Ofwel een fout tijdens de manipulatie, ofwel het is niet het juiste dialoogvenster...
Dus ik denk dat het dit dialoogvenster is: uiGroupCustomPropDlg_c dat van invloed is op het dialoogvenster genaamd " Eigenschappen van de lijst met gelaste onderdelen". Terwijl de eerste uiWeldmentInfoDlg_c van invloed is op degene die " gelaste constructie" wordt genoemd.
Als zij het is, zal ik het vorige bericht bijwerken.
(Opmerking voor mezelf: op een dag zal ik alle wedstrijden moeten opsommen)