Een oppervlak sluiten

Hoi allemaal

Ik heb een probleem op dit deel voor de simulatie:

In de rechterweergave zien we een klein rood vlak, het lijkt op een insect.

Ik probeerde de oppervlakken te naaien, om het lichaam te vullen, maar niets hielp.

Bedankt voor je hulp!

34800533.sldprt
5 likes

11 MB per stuk!! Nogal een stuk! ^^

Dus persoonlijk heb ik het onderdeel niet gedownload, maar wanneer het mij overkomt en aangezien de software deze bug als een opening beschouwt, beperk ik het oppervlak met een kleine cirkel (niet meer dan nodig) en vul ik bij via de functie "Vullen" met de juiste verbindingen:)

1 like

Hallo

Zou het mogelijk zijn om een weergave te hebben met de locatie van het oppervlak dat problemen veroorzaakt, omdat ik het bestand heb geopend en ik kan het oppervlak waarnaar u verwijst niet vinden.

1 like

Ik had graag willen proberen je te helpen, maar het lukt me nooit om te downloaden

Bijlagen.

Ik gebruik internet explorer 11, hebben jullie enig idee waar het vandaan kan komen?

1 like

Nou, ik zie dat je te lui bent om het stuk te downloaden (dat is volumineus, dat geef ik toe), dus ik heb je een zeefafdruk gegeven.

;-)

De meest creatieve of snelle heeft het beste antwoord!

34800533.jpg
3 likes

Mooi stuk.

Het lijkt mij een "groot" oppervlak om een insect te zijn. Als dit mij overkomt, is het maar een paar mm2, nu lijkt het veel groter...

1 like

Geen reacties..... =)

Kijk goed! ^^

1 like

Hallo

Vertel me, het zou geen aprilgrap zijn!!

PS: mooi stuk

1 like

Ik moet toegeven dat ik dit deel net op GradCAD heb gedownload ;-)

Er zijn er nog een paar die de kamer openden, en daarom een enorme vis voor zich hadden, en er toch voor vielen!

Ik ben een van de mensen die het opende en ervoor viel:D

Goed gedaan, het werkte!!

1 like

Hij is een speler vanmorgen op @lucas!

1 like

-_-

Ik zag de vissen... maar ik dacht dat jij het echt was die het tekende en dat je echt een probleem had...

Een kleine zalmbarbecue, zal ik dat vanavond allemaal verteren:)

2 likes

Goed gedaan @ Alain

Zodra ik ga wandelen, halen we hier streken uit

Zoals ze zeggen, afwezigen hebben het altijd bij het verkeerde eind ;-)

@+ ;-)

1 like

Ik heb ook een deel van de glimlach gekozen!

1 like
Als u een stuk oppervlak mist, zou u normaal gesproken in staat moeten zijn om de rondingen uit de aangrenzende oppervlakken te extraheren en vervolgens een oppervlak met deze drie rondingen te maken. Met vriendelijke groet, Bastien
1 like

Aardig!!!

en mooi model

6 likes

@ Bastien

bastien.vogel

1 april, 2014 - 13:08 | /!\ Meld misbruik

Als u een stuk oppervlak mist, zou u normaal gesproken in staat moeten zijn om de rondingen uit de aangrenzende oppervlakken te extraheren en vervolgens een oppervlak met deze drie rondingen te maken. Met vriendelijke groet, Bastien

Het is een aprilgrap, we zijn de 1e ;-) ......; -) .............; -)

@+ ;-)