Mechanisch gelaste eigenschap van het schetsbestand om de naam van het gegenereerde lichaam automatisch een naam te geven

Hoi allemaal.

Tijdens het laatste bezoek van een SS die in ons bedrijf handelde. De laatste toonde een collega een eigenschap in het SDLLFP-bestand die, wanneer gevuld, automatisch de body hernoemt die is gegenereerd bij gebruik van de mechanisch gelaste functie met de waarde van deze eigenschap.

Helaas heeft de collega dit niet opgemerkt en is er geen manier om contact op te nemen met de ss-handler.

Iemand een idee van deze woning??

Bij voorbaat dank

Blije papa

Hallo

Het SDLLFP-bestand dat uw verwerkende SS samen met uw collega heeft gewijzigd, is niet meer beschikbaar om de eigenschappen te controleren en/of de vergelijking te maken met een ander bestand ????

1 like

Als u de mycad-hulpprogramma's heeft, kunt u dit eenvoudig doen vanuit het SmartProperties-hulpprogramma

2 likes

Zoals flegendre zegt, hier is de optie in de smartproperties om uw verzoek in te dienen.

Onderaan de afdruk, controleer het scherm, hernoem de gelaste mechanische mappen automatisch met een eigenschapswaarde en kies de eigenschap.

mecano-smartproperties.png
2 likes

Anders, zonder de noodzaak om een "Tool van derden" te doorlopen,

in de SW2016 is er een optie om te controleren in het PRT-document,

om niet langer de "Klassieke (gebruikelijke) methode" van de Gelaste Constructies te gebruiken:

Optie Document / Geconsolideerd commando / Map hernoemen...  (je moet het aanvinken)

2 likes

Hallo allemaal.

Allereerst duizend excuses voor de vertraging, maar vakanties verplichten.

Dus helaas was het bestand niet beschikbaar omdat de SST het op zijn laptop had gedaan.

Ik zal proberen samen met de collega te kijken of een van de andere twee voorstellen hem aanspreekt.

Blije papa

Hallo 

Ik moet dit bericht hebben gemist, je hoeft alleen maar een eigenschap "Description" toe te voegen in de aangepaste eigenschappen die specifiek zijn voor de configuratie in het .sldlfp-bestand en ervoor te zorgen dat in de SW-opties Nomer met de description-eigenschap is ingeschakeld.

Vriendelijke groeten.

1 like

Inderdaad, dat is wat het is.

Het enige wat ik miste was de optie om af te vinken in de opties

Een grote dank aan u

Het zou beter zijn geweest om mijn antwoord als een "oplossing" te stellen, jammer.