Plan generator bestand

Hallo

Ik ben op zoek naar een oplossing voor productiviteitswinst.

Ik maak stukken die dezelfde basis hebben. Dit zijn zogenaamde koppelingscilinders.

Dat wil zeggen een mannelijk vierkant aan de ene kant en een vrouwelijke afdruk aan de andere kant (plat, vierkant of gesleutelde boring).

Deze afmetingen zijn gebaseerd op twee componenten die het hebben geassembleerd:

-Actuator: Mannelijk deel

-Klep: Vrouwelijk deel.

Wat ik probeer te doen, is in staat zijn om de informatie van de klep en de actuator in te voeren en om mijn onderdeel en mijn plan te genereren.

Ik kijk uit naar uw suggesties.

Leuke dag.

Xavier

Opmerking: Voorbeelden zijn bijgevoegd. Merk op dat de vrouwelijke sleuf kan worden gesloten.

photo_30-04-2018_10_01_18.jpg

Hallo

Kijk naar Driveworks , het zou je moeten helpen, of anders kun je ook de onderdelenfamilies gebruiken.

5 likes

Hallo;

of, waarschijnlijk eenvoudiger, de "Configuration Publisher". (kneedbaarder dan "Family of Rooms")

configuration_publisher

Voor het overige zijn de families van delen op de mannelijke en vrouwelijke delen bekend en in beperkte hoeveelheden.

Onderdeelconfiguraties en -families

Vriendelijke groeten.

3 likes

Hallo

Hier is een goede oplossing denk ik.

https://www.youtube.com/watch?v=aGZTv99R4hE

Moge de kracht met je zijn.

2 likes

Re

Dank u voor uw antwoorden.

Ik zal kijken naar Driveworksxpress,

Het probleem komt voort uit het feit dat het vrouwelijke deel voortdurend van de ene klep naar de andere verandert. Ik ben op zoek om dit te beheren.

Het mannelijke deel is "standaard", het wordt gedefinieerd volgens een standaard.

Groetjes

1 like

Vraag: Waarom niet werken met Intelligent componenten?

Zie deze tutorial

http://www.lynkoa.com/contenu/composants-intelligents-2

U plaatst uw klep en uw actuator

en het ruwe koppelingsgedeelte

Het zal zich aanpassen in de auto 

via slimme functies

bossing, afvoer van materiaal, enz...

Misschien is het het proberen waard

@+ ;-)

3 likes