Wat is het verschil tussen een AP203 en AP214 STEP bestand?
Ik stelde mezelf dezelfde vraag een week geleden!
Ik denk dat ze zijn:
-Ofwel versies die veranderen zoals een Solidworks 2013 en Solidworks 2014, maar geen of zeer weinig impact op het bestand omdat ik verschillende soorten STEP heb getest en niets anders heb gezien
-Ofwel een verschil in kwaliteit
Hallo
Er is er een die de kleuren behoudt en de andere niet, dat is al een eerste punt.
Hier is het antwoord!
http://support1.geomagic.com/link/portal/5605/5668/Article/643/What-is-the-difference-between-STEP-file-formats-AP203-and-AP214
Kleur of geen kleur
Laten we zeggen dat AP203 hetzelfde is als AP 214
Het verschil is dat versie 214 kleurrijk is en dus zwaarder in bestandsgewicht
@+ ;-)
Het lijkt mij dat ik ergens, maar onmogelijk te vinden, heb gelezen dat STEP 203 gericht was op "eenvoudige" volumes en STEP214 linkeroppervlak.
Goedenavond allemaal
in ap2014 kunnen we, naast de kleuren zoals Gerald en super GT aangeven, ook de persoonlijke eigenschappen van het bestand verzenden die leesbaar zijn door de eigenschappen van Windows Verkenner (ik kan kijken met dolfijn of de Unity-manager als het werkt) en een verbetering van de invoer tussen verschillende kernels (van parasolid naar sat bijvoorbeeld). Maar de transfers tussen sat en parasolid zijn nog steeds niet perfect...
Persoonlijk merkte ik een meer performante ritssluiting.
Hoe dan ook, hoe hoger de versie, hoe beter het is (quid...!)?
Niet zeker van mijn laatste observatie....
Wat betreft het automatische gebruik, het is dat uit het geheugen catia .stp gebruikt voor de ap203 en . STEP voor de ap214 of vice versa, maar ook daar moet worden bevestigd.
ROM's